16 Mei Memangil Anwar Ibrahim!!!!


Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengetahui nasibnya Isnin ini dalam perbicaraan di mana beliau dituduh meliwat bekas pembantunya Mohd. Saiful Bukhari Azlan, tiga tahun lepas.
Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah dijangka memberikan keputusan pada akhir kes pendakwaan sama ada Anwar akan diminta membela diri atau dibebaskan.

Pihak pendakwaan juga menggunakan sepenuhnya penemuan dua ahli kimia, Dr. Seah Lay Hong dan Nor Aidora Saedon bahawa profil DNA 'lelaki Y' didapati di dubur Mohd. Saiful yang pada hakikatnya adalah milik Anwar. - Bernama
KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

sepatutnya semuanya ngikut nasihat ulamak dari syiria tu, alahaijauh dia mari, banyak kos habis kenapala tak ambil nasihat yang cukup mudah tu - kembali kepada allah, nasihat ni pok nik pun tak leh nak bagi. ya kembalilah kepada allah - buat sembahyang hajat, baca yasin dan berdoa agar allah hapus dan musnahkan semusnah-musnahnya kebatilan sebagaimana musnahnya kaum nabi lut yang derhaka kerana meliwat itu. tak payah nak buat demostrasi menyusahkan diri sahaja. tapi apa den nak kata semudah-mudah nasihat ulama itu pun mereka tak nak ikut.

batupelebodo said...

memang gilo anuar ni, suami isteri samo gilo

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive