Kita Tidak Berdosa, Kenapa Hendak Takut - Datuk Seri Hishammuddin Hussein



Datuk Seri Hishammuddin Hussein akan meneruskan hasrat beliau untuk memfailkan saman terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengaitkannya dengan video seks yang pelakunya mirip Ketua Pembangkang itu.

Tindakan ketua umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengaitkannya dengan video seks terbabit semata-mata untuk mengalihkan perhatian masyarakat.. Dakwaan Anwar Ibrahim itu perlu dijawab di mahkamah supaya masyarakat tahu kedudukan sebenar isu terbabit.

Pekara ini perlu dibawa ke mahkamah kerana kalau tidak, apa yang disebar melalui luar dan internet orang akan percaya dan pekara ini perlu dijawab dan ini adalah strategi dia (Anwar) apabila tidak dapat menjawab soalan wartawan, dia megalihkan pandangan kepada orang lain.



2 comments:

zsk69 said...

Hisham, sape kata kau tak berdosa!!!!! Banyak dosa kau terhadap Islam dan Melayu di negara ini kerana terus butakan mata dan hati kau ke atas banyak perkara melampau yg dilakukan oleh golongan kafor dan fasik TANPA mengambil apa2 tindakan di atas kapasity kau sebagai Menteri KDN. Kamu dah fed up dengan sikap pondan kau!!!!!!!!!!!.

Anonymous said...

Menteri Amaran ini patut ditukar aje. Aku dah menyampah tengok muka Sam Dol ni. PM kalau nak maintain sepupu dia nie, patut bagi Sam Dol ni jadi Menteri Kitar Semula, satu kementerian baru khas untuk Sam Dol nie. PRU ni, aku tak kan undi SamDol nie walaupun aku hardcore UMNO. Oiii, SamDol berundurlah - take it like a man! Tunggu apa lagi?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive