PKR Solat Hajat Tolak BALA!!!!!







11 comments:

Anonymous said...

SAMPAI BILA PUAK PUAK NI NAK BUAT KELAKU MACAM NI

MACAM NI PUNYA GOLONGAN NAK PERINTAH NEGARA?

AKU TAK TAULAH APA NAK JADI DENGAN MALAYSIA KALAU INI CARANYA!!!

Anonymous said...

SENAGLAH KALAU PAKAT2 ZINA DAN LIWAT LEPAS TU SEMBAHYANG HAJAT SENANG JA....HALALLAH SEMUA...

Anonymous said...

Banyakan lagi sembahyang hajat dan akan lihat kesannya kepada orang yang kuat berbohong banyak kali.

Wau Janak said...

solat hajat untuk minta kebenaran ditunjukkan tak buat sekali kah?

Anonymous said...

Kesian para ilmuan mcm Dr.Wahba Zuhayl diperkudakan oleh Al-Juburi. But dari satu sudut yg lain, kadangkala ulama' ni dari segi ilmu ok, tapi dari segi amalan amat mencurigakan. Bukan apa, Dr. Wahba ni klu dia sokonglah Anwar kononnya dizalimi oleh kerajaan, kita nak juga tahu apa pendirian dia dgn kerajaan Syria sendiri? Dr. Wahba ni orang Syria. Sekarang ni setelah hampir dua bulan protes awam di Syria, lebih 700 org awam yg tak berdosa & tak bersenjata ditembak mati oleh askar2 regim Bashar Al-Assad.Zalim sungguh! At least kat Malaysia, pengikut2 Anwar Pandikuti & demonstrasi jalanan kat Malaysia tak ditembak mcm kat Syria. Kalau adapun yg buat hal, cuma diberikan amaran je oleh Hishamudian Menteri Amaran.

So..siapa yg zalim? kerajaan Malaysia atau regim Bashar Al-Assad & Parti Baath di Syria? Nape Dr. Wahba tak kritik pemerintah sendiri? Nape? Nape tak solat hajat supaya Bashar Al-Assad hentikan kezaliman? Taaakkkuttt kee?

moralnya..ulama' pun kadangkala cari makan mcm org biasa..mrk bukan maksum pun..

nazir said...

1. Ni bukan solat hajat.. tetapi ni ceramah pandikutyy..

2. Dr Wahba tu hanya lah dijadikan sendiwara bagi memancing panganut PAS datang ke padang..

3. Pada hal Dr Wahba tu tak faham sepatah haram pun apa yg NUAR SUNDAL tu ucapkan..

4. NUAR SUNDAL hanya pandai tunjuk tiori pendawah islam dlm kes liwat dan seks.. tetapi tiori yg asli untuk mahkamah hingga kini gagal beliau sediakan.

5. Ceramah dan sembayang hajat itu adalah tiori antara NUAR SUNDAL dgn TUHAN.. tetapi antara dia dan mahkamah tiori tu itu tidak diguna pakai...

6. So NUAR SUNDAL. malam tadi JIJAH dan Ijah tak ikut sama ke.. ke perioud kott,,, tapi takkan dua 2 perioud kottt....

Anonymous said...

kak jijah pown ada malam tadi siap bawak anak pempuan yang bongsau la...cun 2...hiih jngan marah..

Anonymous said...

Semakin mereka ini mempermainkan solat hajat tolak bala, makin bertimpa timpa bala yang datang, harap kalau ada lagi bahan bahan bukti sila dedahkan lagi biar terus ditelanjangkan. Alang alang menyeluk pekasam biar ke pangkal lengan.

Anonymous said...

Kehadiran pada solah hajat kali ini agak berkurangan jika dibandingkan dengan solat hajat yang lalu kenapa ya.... Lu fikiak la sendiri....

Anonymous said...

Seperti mana ulama dalam pas, pasti Dr.Wahba Zuhayl juga belum dan cuba mengelak untuk menonton filem dokumentari seks oleh manusia anugerah tuhan. Ulama ini hanya mendapat penerangan dari satu pihak sahaja. Kalau beliau berkesempatan menonton video dan mengetahui lain-lain kisah songsang manusia augerah tuhan, dia akan faham keadaan sebenarnya.

Anonymous said...

Betul lah, Boss IMF - Dominique Strauss-Kahn lebih bermaruah. Adakah dia kena tangkap kerana konspirasi amerika nak jatuhkan dia? Baru dituduh jer dah letak jawatan.
"paksyeh" perosak bangsa dan agama ni, dah terang2 gambar video muka dia masih nak kempen dengan muka tak malu, satu keluarga diheret bersama. Agaknya dia orang ni tak reti malu ker? Cuba lah tengok muka kat cermin tu wan azizah, nurul.... tak malu ker? Kalau tak tau malu dengan manusia pun, malulah dengan malaikat kiraman katibin di kanan kiri tu. Apatah lagi malulah dengan Allah swt. Orang paling bodoh dalam dunia ni pun kalau ditunjukkan video porno laki dan bapak kau orang tu akan kata itu adalah si anu....! Taubatlah, dunia ni tak dibawa kemana pun. Kalian lebih dimuliakan dengan mengakui kebenaran dari pada terus melindungi insan yang terang2 melakukan perbuatan terkutuk tu.
--Ganasnyer--

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive