Anwar Ibrahim Punca Perpecahan Politik Orang Melayu!!!!!!!



Orang Melayu kini sepatutnya sedar bahawa Anwar Ibrahim kini tidak lagi bergantung harap kepada orang Melayu. Harapan terakhir Anwar untuk berjaya menduduki Putrajaya hanyalah melalui kaum Cina yang dimonopoli kuasa undinya oleh DAP.

Justeru, siapa sahaja rakan, sahabat dan pemimpin berbangsa Melayu yang cuba menegur strategi chauvanis Cina DAP itu, Anwar akan pecat kalau dia ahli PKR dan akan desak pemimpin Pas singkirkan kalau dianya ahli Pas.
Harapan Anwar kepada bangsanya sendiri dah hancur. Dia sedar apa yang dilakukannya selama ini, terutamanya dari segi pembohongan, kelentong dan auta selama dia berada dalam Umno dan kemudiannya dalam PKR telah disedari oleh umat Melayu. Mahu tak mahu, Anwar terpaksa memecat mereka yang berada dalam PKR demi menutup rasa malunya.

Keadaan menjadi bertambah teruk lagi apabila kes liwat II dan terbaru kes video seks yang didakwa membabitkan dirinya itu tidak mampu ditepis dan ditangkis secara sempura menikut adat dan budaya Melayu/Islam, itu bersumpah laknat menafikan dirinya terlibat.

Semua ini membuatkan Anwar semakin menjauhkan diri daripada rakan dan sahabat berbangsa Melayu. Keikhlasan dan kebenaran yang ditagih oleh sahabat dan rakan Melayunya membuatkan Anwar serba salah dan tidak mampu ditunaikan.

Yang tidak menyakitkan hati Anwar dalam isu moralnya ialah pemimpin dan ahli DAP yang sangat bijak memanipulasi emosi Anwar Ibrahim bagi maksud memperalatkan anak Pak Berahim itu untuk memecah-belahkan kesepakatan dan perpaduan Melayu/Islam.

Anwar Ibrahim benar-benar telah menjadi ‘musuh utama’ negara Malaysia, bangsa Melayu dan agama Islam.

Satu Melayu KLIK DISINI

1 comments:

warisatulikhlas2011 said...

Bekas orang kuat Aljuburi semua mesti lebih pro-aktif sekat kemaraan laknatullah tersebut. Kalau u dulu kerja 8 jam untuk angkat dia sekarang you kena double your effort!!
Banyakkan solat hajat, selawat, bangun malam, munajat untuk lawan. Inilah senjata mukmin. You all semua lebih relevant sebab you all mangsa direct aniaya kena lipat buta-buta dengan Aljuburi.
Aljuburi walaupun hadapi tuduhan liwat dan zina (belum jatuh hukum kecuali tahun 1998 dengan Azizan) dia ada pengalaman mendokong badan Islam so I assume mungkin ada amalan-amalan beliau yang valid Allah terima. (sangka baik) Ditambah dengan ahli Pas yang khawarij yang ada disiplin Islam yang I sebutkan tadi di atas.
Pertingkatkan usaha you all dengan mengatasi usaha mereka!! Dua-dua kem pun Muslim. Dua-dua kem pun mengucap syahadah. Dua-dua kem solat 5 waktu. Jadilah kem yang mendapat keampunan Ilahi dan yang sentiasa mencari redhanya.
Ingat!! You all di pihak yang benar kerana Aljuburi so far ternyata FASIQ!! Janganlah you all pun ikut jadi fasiq macam aljuburi. Tingkatkan ketaqwaan supaya you all dapat favour Allah; dapat pengampunan Allah. Jangan lupa. Dosa you pun sama banyak dengan dia. At the end of the day, camp mana yang dapat redha Allah camp tulah yang Allah beri pertolongan.
Hayatilah kisah Muhammad AlFateh yang menawan Konstantinopel. Ambil iktibar bagaimana Salahuddin bawa tentera bertaqwa berjuang dengan musuh!
Kalau serious nak lawan Aljuburi berusahalah menjadi lebih taqwa darinya dan jauhi daripada menjadi golongan juhal wa fussaq. Ayoh SAUDARAKU! WE CAN DO IT! KITA KENA TANAM HIDUP-HIDUP ALJUBURI DENGAN IMAN DAN TAQWA!
Sabda Rasulullah mengenai umat akhir zaman: ...Al Ubaadul Juhaalun wal Ulama' UlFussaaq!!
"Akan berlaku di akhir zaman,
ahli ibadah jahil-jahil
ulamanya fasiq"
Fikirlah wahai umat Melayu yang menjunjung agama Islam!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive