DAP DI Cabar Oleh Senator Ezam Md Nor!!!



YB Senator Ezam Md Nor telah membidas politik murahan yang cuba dimainkan oleh si sundal DAP, Hanna Yeoh.

"Mereka ini hipokrit besar, sama macam perangai Anwar Ibrahim. Kalau benar ikhlas mahu mengecilkan jurang perkauman mengapa tidak memperjuangkan penubuhan 'Sekolah Malaysia? Mengapa pemimpin DAP sanggup pertahankan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina?"


"Saya cabar Hannah dan mana-mana pemimpin DAP supaya perjuangkan 'Sekolah Malaysia' kerana masalah perkauman di negara ini punca utamanya kerana sistem vernakular," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.


Rasa DAP TIDAK AKAN BERANI menyahut cabaran ini berikutan paksi perjuangan mereka adalah chauvinist. Adalah menjadi DOSA BESAR bagi mereka untuk tidak memperjuang sekolah jenis kebangsaan CINA.  Tambahan pula, mereka terpaksa membubarkan sekolah CINA.

Mustahil... Mustahil...

Andai DAP bersetuju dengan SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA, maka sudah sampai masanya parti itu dibubarkan berikutan tidak lagi relevan dalam senario politik Malaysia!- Dari Pada GT KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

kita demo ribu-ribu orang tuntut DAPing agar jangan bercerita berkaitan perpaduan. Andaikata mereka mempertahankan sekolah jenis kebangsaan. ini Hanna amoi sundal

Anonymous said...

Dah lama kau tunggu DAP atau MCA atau GERAKAN atau MIC hapuskan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina atau Tamil. Nama aja rakyat Malaysia tapi cakap Melayu pun tak fasih.

Hanna Amoi tu memang jenis SUNDAL. Bagus untuk pemimpin-pemimpin PAS.

Inilah bahananya 1Malaysia

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive