Anak Melayu Di Mesir Telah Dilacurkan Oleh Pemimpin Pakatan...!!!!!!




Lelaki di atas Mohd Firdaus Bin Madzlan yang di syaki pengerak utama kepada kejatuhan akedemik para pelajar di Mesir kerana beliau lah yang menjadi penghasut kepada para pelajar untuk terlibat dalam Politik yang mana mengahsut para pelajar dengan bermacam dakyah sehinggakan para pelajar tidak dapat menumpukan perhatian kepada pelajaran yang mereka ambil.



Mohd Firdaus ini bukan lagi bertindak sebagai seorang pelajar tetapi lebih kepada Agen Pakatan pembangkang dengan menyediakan sumber keewangan dan juga segala bentuk risalah, tag dan bermacam macam lagi termasuk lah juga Baju BERSIH yang kini telah di jual di Mesir kepada para pelajar Melayu.

10 comments:

Anonymous said...

ya ampun apa lah punya manusia mereka niii..masa rusuhan d mesir mereka terkontang kanting minta bantuan merayu2 sampai mak bapa risau kat malaysia...last2 kerajaan juga yg tolong..tp hotak udang bangan tulll ndak pandai kenang budi,,,

Embeeekkkk said...

takper mesir la ni masih panas lg....nnt kalu jd macam haritu.... biarkn saja mrk melalak kt sana... kalu ikut hati nk jer carut kt dorang ni...

Anonymous said...

Yang paling tepat, kerajaan hendaklah menarik mereka kembali ke negara ini. Mana yang ada biasiswa bekukan beasiswanya, mana yang menerima pptpn buat kira-kira segera. Dah TAHU dan merasakan peritnya tersepit di tengah-tengah gelombang demonstrasi jalanan di Mesir, bukan nak insaf dan menyarankan agar ia tidak berlaku di Malaysia, malah menyokong pula. Bangang betul. Kononnya belajar di Univesity di Mesir, dan besar kemungkinan bidang agama. Tetapi menyokong al-Liwathi dan pelakon popular b**e film. Apalah nak jadi dunia ini.

Anonymous said...

Biarkanlah sibodoh sombong dgn ego mereka.
mudah2an Allah membalas jasa baik mereka atas apa yang mereka lakukan pada Agama,bangsa dan negara mereka.
Mudah2an ilmu yang mereka pelajari akan memakan diri mereka sendiri.
Bagi mereka yyang menentang kerajaan malaysia dan yang ditanggung oleh kewangan kerajaan dan yang digunakan sebahagiannya untuk mengangkut mereka pulang tempohari sekiranya ada sesenpun pun duit aku terlibat tidak aku halalkan dunia dan akhirat buat bakal ustaz dan ustazah penderhaka yang sombong/munafik.
fikir2kan lah kalau unta2 semua ada akal.

Anonymous said...

diorg ni ada otak. boleh fkr mana btl mana salah.

blogenstarz said...

Memang kurang ajar punya jahanam ! kau nak lingkup,pergilas sorang2.Jangan babikan pelajar lain.....

Anonymous said...

anon 12;32 pun ada otak, lembu babi pun ada otak, tapi akal dan iman je yg tak de....

Anonymous said...

Inilah contoh orang2 yang kufur dengan nikmat yang diberikan. Harapkan pagar pagar makan padi. Umpama anjing yang menggigit tangan yang memberi. Tarik balik sahaja segala biasiswa yang diberikan.

gentingsena said...

klu lah budak-budak tu, anak Melayu rakyat Malaysia belajar di Mesirlah sungguhlah malang beb, iblis pun asalnya alim juga tapi utz-utz ni bukan jenis tu la.... jangan-jangan guna fotokopi kot. kena tanya orang besar mesir kawan anuar tu baru sah.

kl menjerit said...

patut kerajaan biar lah pelajar2 ni mampus kat mesir masa rusuhan..tak kenang budi,,,,macam lahanat aku tgk pelajar kat sana...tarik biasiswa semuanya...biar makan pasir kat sana

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive