Haji Hadi Bagi Duit Untuk Beli Minyak Atar Bagi Memastikan Kuburnya Ibrahim Libya Wangi - Uzt Md Nor



Haji Hadi bagi duit untuk beli minyak Atar kepada seorang uztaz untuk di letakkan di perkuburan Ibrahim Libya bagi memastikan kuburnya wangi

Berakhlak ke mat sabu tu? Bawak bini orang masuk hotel! Berjurus Kepala Mak Bapak dia! - Uzt Md Nor Deris! Mantap lah!!! Anwar Al Juburi

Nik Ajis jalan pun lembik muka monyok macam ayam berak cair di katakan warak oleh PAS! Habis tu orang lain yang sihat cergas tak warak?

Sejak umur 3 tahun saya di tarbiyah PAS syukur saya bertaubat. Walaupun di offer jadi YB PAS saya tolak! - ust Md Nor Deris

8 comments:

Anonymous said...

KEPALA BUTUH KAU

Anonymous said...

BAIK SUNGGUH AKHLAK ANDA, BERSOPAN SUNGGUH BAHASA ANDA. KALAU KEPALA OTAK DAH PENUH DENGAN TAIK (NAJIS)INI LAH PADAHNYA. ORANG MACAM HANG NI ELOK DUDUK DINEGARA KOMUNIS. TAHULAH UNTUNG NASIB ANDA.

hangkedee said...

Butuh mana ada kepala.kalu ada kepala ada mata telinga dsbnya.sebab itu dia tuli main hentam jante betina depan belakang....kasihan peminat tegar Aljuburi anak murid Pork nik.

pakngah santan said...

puak pas ingat depa saja boleh cakap keras. depa saja betul. dok laung selama berpuluh tahun nakkan negara islam. last-last kecut telur. tak sampai klimaks betul. sanggup jadi anjing dap, sanggup gadai prinsip tapi nak juga bersorak.

Anonymous said...

aku menyampah betul dgn puak munafik pas ni............ korang ada belajar agamakah apa maksud munafik? munafik itu sama dgn kafir.. tafsir quran oleh ustaz zahazan di radio ikim banyak minggu tentang siapa dia org munafik...ciri2nya sebijik mcm puak pas dan pkr yg ngaku isle.............

Anonymous said...

Tok guru mengajar agama Isle....hanya terdapat di negeri pemerintahan Pas saja.
Klau dulu fatwa Hj Hadi menyatakan..Klau masuk UMNO anda akan jadi kafir sebab bersekongkol dengan org bukan Islam membentuk kerajaan.... Apa hukumnya pulak sekarang Pas bersekongkol dgn DAP, Ambiga??

Anonymous said...

AGAMA ORANG PAS IALAH AGAMA YAMG DIAJAR OLEH NIK AJIS.....BUKAN ISLE....

mya said...

Huruhara umat Islam oleh fatwa2 songsang Pork Nik kerana politik, sebab itu saya melabelkan PAS sebagai "Pengikut Aziz Setan". Tentang pegangan agama mereka saya tak masuk campur, hanya Allah swt saja yang tau.

Baru lepas tengok video temuramah Pork Nik di Madinah yang mengatakan demontrasi Bersih halal dari segi hukum Islam, kerana menurut Pork Nik setiap orang Islam berdemontrasi 5 kali sehari kepada Tuhan, dan setiap tahun berjuta-juta orang ke Tanah Suci untuk berdemontrasi.

Sekarang ni Pork Nik berdemontrasi lah agaknya di Tanah Suci, berapa pula tuntutan yang akan dikemukakannya kepada Tuhan, mungkin mendesak Tuhan supaya meluluskan pembinaan syurga PAS?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive