Lagi Konspirasi Bersih....!!!


Remaja Wanita berpurdah diatas melakonkan watak yang cukup ringkas iaitu dengan berdiri ditepi jalan yang muncul entah dari mana secara tiba tiba megeluarkan perkataan "Allah, Allah, Allah, Allah" ianya kelihatan seolah olah remaja perempuan ini adalah anak kepada si Mati yang terbaring di atas jalan.


Dan perhatikan lelaki yang bertindak menjaga remaja perempuan berpudah itu apabila menarik remaja wanita tersebut untuk beralih meninggalkan lokasi kejadian sebaik sahaja rakaman sudah di buat dalam plot remaja perempuan itu meraih simpati.


Lelaki tersebut hanya berdiri disebelah remaja perempuan berpurdah itu bagi mengawasi lakonan yang di buat. Siapa lelaki itu? Abang kepada remaja perempuan? Jika Abang kepada remaja perempuan itu sudah pasti akan turut sama membantu si pelakon yang terbaring atas jalan. Jika bukan siapa lelaki itu?

Ini lah mereka Pakatan Pembangkang yang cukup hebat dalam melakukan Konspirasi dan ini bukan lah satu benda baru kerana sudah lama mereka menjalankan Konspirasi terancang dalam menghuruharakan keadaan dan menghasut Rakyat Malaysia. SELANJUTNAY PAPA GOMO.COM

2 comments:

said said...

nak dapatkan momentum...pembangkang sanggup buat apa saje....skrip memang dah ada...aku yakin jika election next year....awal tahun 2012 mesti ada berhimpun lagi...

Anonymous said...

Suruh jer PDRM siasat...cari lelaki tue..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive