Marina Mhathir Conteng Arang Kemuka Bapanya..!!!



Inilah namanya manusia yang tidak pernah bersyukur. Mengecapi nikmat kehidupan sempurna setelah penat lelah hasil titik peluh bapa beliau memperjuangkan UMNO, akhirnya disokong Pertubuhan Haram yang turut menyanjung Anwar Ibrahim bernama BERSIH. Wanita ini kini semakin berani membuat pengakuan menentang perjuangan yang turut dibina bapanya sendiri iaitu UMNO. Barisan Nasional yang menjadi titik permulaan bapanya memulakan perjuangan politik awal 1970an turut dikritik beliau. Dengan lantang beliau mengatakan UMNO bakal tumbang. Hey Marina, apa lagi yang kamu rasa kurang pada kehidupan kamu dan rakan2 kamu? Lupakah kamu pesanan ayahandamu yang mengatakan "Demonstrasi itu Bukan Budaya Kita?" Ingkar pesanan bapa 1 hal, disokong pula Pemimpin yang tikam bapanya dari belakang, Anwar Ibrahim. Janganlah dok kata tak sokong. Kerana BERSIH 2.0 sebagai platform menutup mata hati rakyat mengenai moral Anwar yang sebenar. Itu salahkah? It's not about Ambiga's Issue. It's ridiculous when you support BERSIH 2.o just because Ambiga. It's sound stupid Marina. STUPID!!... But that's reality about yourself. Ingat Marina.. Jangan jatuhkan air muka Tun Mahathir yang memberi sinar harapan terhadap kepimpinan baru Kerajaan setelah mengkritik kepimpinan Pak Lah. Masa Pak Lah tak pula sokong BERSIH? Kenapa kini baru hendak menyalak di jalanan memalukan keluarga sendiri? Atau ada agenda tersembunyi setelah lama menyepi?

10 comments:

Anonymous said...

bagus marina,kebenaran tak menyebelahi sapa2 walaupun terpakasa tak sehaluan dgn perjuangan bapa,kebenaran milik org yg tahu nilai apa itu kebenaran

Anonymous said...

kebenaran yg pasti adalah kerjaan skrg pilihan majoriti rakyat pada pilihan raya lalu,,,kini hendak ditumbangkan melalui satu revolusi yg diilhamkan dari rusuhan dataran tahrir mesir,,,,,jjik sungguh pakatan ini terdesak hendak berkuasa sanggup melakukan rusuhan demi berkuasa,,,,

Anonymous said...

Disebabkan Marina menyokong BERSIH, org2 PAS akan melayani beliau dgn baik.. berbeza dgn Rosmah dan Sharizat..heheh

kebenaran milik kita yang melihat kan..

mat debu said...

Benar itu milik semua. Terpulang kepada diri sendiri melihat kebenaran dari sudut pandangannya.

Anonymous said...

aku tak pernah suka kat marina pon.. dah lama dah.. aku ada feel yag bearing dia lari sikit.. tapi sebab dia anak pm, org banyak la tak kacau dia, ada immunity la sikit konon.. aku tau korang pon tak suka dia, tapi sebab dia ada kat bersih tu, korang pon berminat la.. sama macam anwar semasa dia dalam umno.. korang panggil dia macam2 nama la, kutuk dia la.. tapi bila dia kena jadi barang kes, dengan segeranya korang jadi geng sama dia.. betul atau tidak itu belakang kira..

bagi aku, pasal marina la, dia nak ikut korang ka, korang nak geng dia ka, itu luorang punya suka la..

aku dah dapat jawapan dah..

hipokrit.

anti bohmau said...

kan mabiga tuntut peluang lebih utk wanita jadi calon? kasi chance la...

Anonymous said...

Tindakan marina menyokong Bersih/anuar amat memalukan. Selama ini Tun Mahathir tidak pernah jemu menasihati rakyat agar jgn. mudah lupa jasa UMNO/kerajaan..tiba2 anak dia pula yg. tunjuk sikap seperti kacang lupakan kulit!.saya yakin perasaan/hati Tun tentu amat terluka akibat perbuatan Marina ni...

Anonymous said...

minah ni memang. bukan ke dulu dia cadang nak bagi kondom free kat rakyat. konon nak banteras AIDS . mmm makin rosak umat ada la

Anonymous said...

Anak derhaka tak mengenang jasa bapa dia membangunkan Malaysia.

Anonymous said...

Kita x hairan pun kalau sejarah berulang lagi...Ingat x zaman nabi Nuh....Isteri & Anak nabi Noh sendiri pun membangkang ayahnya....Sehinggakan ketika bahtera nabi Noh hampir karam pun...nabi Noh masih lg menghulurkan tgn bantuan tapi sbb anaknya x percaya dgn nabi Noh....akhirnya banjir itu telah menelan anak nabi Noh n isterinya.....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive