Potong Jari Selepas Mengundi..!!!

Menyampah pulak dengan Pakatan Haram ni pasal nak mengundi pun nak kecoh2, sampaikan jari orang pun nak dimainkan, nak guna dakwat kekal lah apa lah itu tak boleh lah ini tak boleh la apa yang boleh  tak taw lah kalau Anwar Ibrahim senua boleh janji ada lobang nasib baik lubang hidung tak boleh masuk kalu boleh masuk memang pelik bin ajaib, ajaib bin pelik  bak kata PM...

Pakatan Haram mahukan dakwat kekal tetapi pekara itu telah diterangkan, Lihat Penjelasan Dibawah.


Selepas itu diberi pilihan mengunakan electronik sistem, tak tau la Pakatan Haram nak guna ke tidak.

 


Nizar pulak masa ceramahnya di Cangkat Jering Perak nak menggunakan inai pulak. Bekas MB Perak selama 11 bulan ni gila ke bangang..belajr tinggi2 bodoh meningkat2 pulak. Dengan bangganya berkata..,

 "Celup jari dengan inai, baru tiga juta ringgit.., sedangkan biometrik yang tidak dibuat negara lain 50 juta ringgit".. 


Klau Pakatan Haram memerintah Malaysia alamatnya negara kita tidak maju kehadapan. MD mencadangkan lebik baik potong jari jer lagi senang kot..setipa kali megundi satu jari dipitong baru boleh kenal yang mana pengundi baru yang mana pengundi lama dan baru boleh tahu dah berapa kali orang lama itu mengundi, tak ada masalah timbul pengundi hantu.

7 comments:

Anonymous said...

Waliyazubillahminzalik!

Janganlah PEMBANGKANG menang dan jadi pemerintah. SIAL satu Malaysia nanti, sebab tema dia orang ada Penzina, Peliwat, Penipu, Penghasust, Pemitnah, Pe dan macam macam Pe...........

Anonymous said...

potong jari lepas ngundi,potong kulup pelir lepas meliwat.

Anonymous said...

hehehee.... kalau macam tu, saya tak nak mengundilah. Nanti tak boleh makan sebab jari kena potong. Kalau 10 kali mengundi, habislah semua jari Allah bagi semata2 nak cari keadilan dalam tangan manusia. Esok nak kensel nama sebagai pengundi, takut jari kena potong.

Anonymous said...

Kaedah Biometrik

Saya selaku rakyat Malaysia dan pengundi yang berdaftar, mencadangkan SPR supaya “pembaca kad biometrik” disambungkan kepada sebuah monitor besar atau skrin besar di setiap saluran mengundi.

Melalui kaedah ini, semua wakil calon dan pegawai pihanraya dapat melihat semua maklumat yang tertera di dalam kad tersebut.

Kaedah ini dapat dirasakan lebih telus dan dapat mengelakkan SPR dari dituduh tidak telus. Biarlah SPR mengeluarkan lebih belanja untuk menggunakan monitor besar atau skrin besar daripada SPR ditohmah, dihina dan dikutuk kerana tidak telus.

Anonymous said...

Pengundi lelaki dakwatnya sapu dekat sianunya dan perempuan supaya digincu bibir anunya dengan dakwat. Jadi baru puas hati barua DAP dan PKR si ambiga & pas lanatullah ni.

Anonymous said...

di org ni terikut macam tok guru diaorg tu yg berlajor kat pakistan/india ,,,terikut nak jadi pelopor kat malaysia ni...
nama je pejuang agama ...tapi menafikan kebesaran Allah ...tentang tandax2 nya ,fikirkan kan le hikmat di sebalik kenapa cap jari kita tiada persamaan walau terdapat berbillion org kat dunia ni.
Tapi sebab nilai politik haprak mereka,agama di jual dan di lacurkan merata.

Anonymous said...

Guna air mani anwar je calik kat jari masa mengundi..ahahahahah

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive