Geng 71 Dari PKR.!!!!


Mengikut laporan malaysiakini dan berberapa blog bangang pakatan haram, nombor 71 merujuk kepada nombor di tengah ic tu adalah nombor untuk penduduk tetap, dengan kata lain, nombor 71 di gunakan untuk para pendatang sekiranya mereka mendapat taraf penduduk tetap.

Haahaahaa.... jenuh puak-puak pakatan haram jadah tuduh jabatan pendaftaran negara main silap mata dan spr mendaftar penduduk tetap sebagai pengundi, tapi setiap kejahatan yang pakatan buat di balas dengan fakta, rupa-rupanya 3 orang ahli parlimen pakatan haram pun penduduk tetap juga, mereka bukan sekadar boleh mengundi, tapi mereka siap jadi calon pilihanraya dan menang menjadi wakil rakyat, pakatan sudah ketandusan calon apa bila pati yang di putihkan menjadi penduduk tetap diletakan menjadi calon mereka.

Haahaahaa... kantoi beb... azmin ali adalah pendatang haram, saifuddin adalah pendatang haram dan zuraida pun pendatang haram, pakatan angkat pendatang haram jadi calon parti mereka, patut la mereka ni tak ada semangat sayangkan negara....KLIK DI DAT

2 comments:

pewaris wasiat said...

Kalau dah Dasar Bodoh...memnag laa Bodoh...!!! kan dh tertembak diri sendiri...!!! Kakakakakaaa...

Anonymous said...

BN cybertrooper detected.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive