ANWAR IBRAHIM TAK BERANI NAK CAKAP YANG PAKATAN TOLAK HUDUD!!!


Semalam Pakatan Haram telah bermesyuarat membincangkan soal hudud dimana Tun Mahathir telah membangkitkan kembali pendirian PAS yang dahulunya beria2 mahu melaksanakan hudud

Dipengurusikan oleh Anwar Ibrahim mesyuarat itu tidak dapat kata sepakat dari mana2 parti politik yang berada dalam Pakatan Haram. Anwar Ibrahim hanya memutar belikan semua dakwakan yang mengatakan PAS akan melaksanakan hudud, wal hal mereka tidak sebulat suara untuk menyokong PAS.

Anwar tidak berani mahu mengatakan yang pakatan menolak hudud, tetapi hakikatnya pakatan menolak hudud. Pelbagai spekulasi diberikan oleh Anwar Ibrahim dan akhir sekali buku jingga juga yang dirujuk.

Penentang utama hudut mestilah dari pihak DAP dimana pendirian mereka sudah dijelaskan bahawa mereka tidak mahu sama sekali melaksanakan hudud. Pihak PAS tidak begitu ekgeresif terhadap pennentangan dari DAP, yang beri arahan adalah KOMUNIS yang melaksanakan adalah adalah Anwar Ibrahim yang meggerakan adalah PAS.

Anwar Ibrahim terus bertegas bahawa landasan yang betul adalah buku jingga, dimana buku jingga tidak tertulis hudud. Ini menampakan PAS sudah tidak releven lagi dan cukup takut untuk berbicara tentang hudud di depan DAP.

Jelas sekalai menampakan yang PAS sekarang ini tiada pendirian yang tetap sehinggakan sanggup mengikut telunjuk DAP

11 comments:

Anonymous said...

Kesian kat Nik Ajis. Cakap pun tak laku dah.

Anonymous said...

BUBAR SAJA PARTI PAS. MASUK DALAM PARTI DAP.

Anonymous said...

kesian nicky ajis-cakap dah tak laku maklumlah dah nyanyok

Anonymous said...

sekongkol lagi dgn pengkhianat bangsa n agama...itu balasannya..masih ada ruang utk ke pangkal jln...Allah bless UMNO n BN..

Anonymous said...

nik aziz masih seorang ulama yg perlu kita hormat..PAS silap kerana bergabung dgn DAP..

Anonymous said...

Allah Huakhbar ! Nicky merancang ,DAP penentu?
Hubaya Hubaya .Insyaallah semuanya akan terbukti kemudiannya ,siapa sebenarnya syaitan dan siapa menzalimi diri sendiri. AMIN.

Anonymous said...

Nik AZiz bukan lagi ulamak utk kita hormati.Dia berkuasa untuk laksana hukum hudud di kelantan tapi mempunyai cita2 nak tawan kerajaan dengan bersekongkol dgn pembangkang walaupun PKR & DAP tidak menerima Islam.Utk itu dia ambil keputusan - forget about hudud

Anonymous said...

oh...sungguh hebat sandiwara ini...A'AAAAA...WUUUU...HUH...HUUUUUUU

Anonymous said...

fuuhhh...paksheikh umum keputusan tanpa al nico de wooden sandal...nampa gayanya...selepas ini...ramailah yg terpaksa naik roketul dapigs...termasuklah al hardy tukang besi welpe jingga...woof woof woof

Lebai Malang said...

..PAS nampaknya lebih patuh kepada kehendak Buku Jingga dari Al Quran..selepas ditarbiah oleh ustaq DAP..dulu takbir kini take beer.

PAS boleh bubar, ahli-ahli masuk DAP.

Anonymous said...

nick ajis ulama kkorok, nak hormat buat apa, cakappun merepek2 gaya nyanyuk tua renta nganyut. padan muka dia dan puak2 pas yg ngaku pejuang islam kunun. akhir2nya puak kapir dan munafik juga yg mereka takuti....kesian sungguh

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive