BUKAN SETAKAT ANCAMAN KOMUNIS !!



wOOO GILA WEHH !!
 -BUKAN SETAKAT ANCAMAN KOMUNIS !!
 -ANCAMAN YG MENULAR TANPA KITA SEDAR..MEREKA SEMUA KRISTIAN EVANGELIS !!
 -"terdapat sekitar 70 juta Kristian Evangelis di seluruh dunia dan sebahagian besar daripada mereka telah menjadi pengikut terkuat Israel,”

-Beberapa pemimpin Evangelis telah berulang kali menyatakan bahawa mereka memiliki kewajipan moral dan agama untuk bersama-sama melindungi Israel. Mereka kononnya telah bertahun-tahun bersatu bahawa posisi mereka adalah sebahagian daripada “kebijakan luar negeri Tuhan” kerana Israel adalah kekuatan penting dalam kedatangan kedua Jesus Kristus.

6 comments:

Anonymous said...

KAMI RASA SEDIH SELAMA INI KAMI NAKKAN ISA DITERUSKAN DAN MENENTANG SETIAP APA YG MAHUKAN ISA DIMANSUHKAN TAPI AKHIRNYA NAJIB SENDIRI YG LEBURKAN PERJUANGAN KAMI, SENGAJA KAU BUANGKAN PENYOKONG TEGAR SELAMA NI, BN DAH SEMAKIN DEKAT DGN KEHANCURAN KERANA NAJIB SEBENARNYA TIDAK MENDENGAR LANGSUNG SUARA2 BANGSA DAN SUARA PENYOKONGNYA SELAMAINI,HANYA MENDENGAR SIPENYAMAR YG MAHUKAN BN DITUMBANGKAN, SELAMAT TINGGAL PERJUANGAN MELAYU, KAMI DAH MULA MEMBUAK BENCI DGN KEPUTUSAN INI, JGN SALAHKAN RAKYAT YG MENYOKONG SEANDAINYA UNDI DIBERI KEPADA SESIAPAPUN SELAIN DARI BN, NAJIB DAH DIIKAT IMF VERSI MALAYSIA ITULAH HAKIKAT, TITIK DAN TAMAT.

akumelayu said...

Punca Pak Lah ditendang oleh rakyat dl adalah sbb Pak Lah sbg PM yg lemah. Skrg Najib mengikut jejak langkah Pak Lah. Pemimpin mesti memimpin bukan jd pemimpin yang dipimpin... Ni kes ikut kata Hishamuddin yg tk ada telor la ni... Rakyat mahukan pemimpin yang berani dan tegas.

Anonymous said...

sokong pendapat yg di atas ni..........najibpun takda telor jg

murai said...

PAS menang dalam PRU ke-13....siapa yang untung...siapa yang rugi...siapa bakal jadi PM.....
Cuba kita lihat keputusan pilihanraya Algeria..Parti Islam Negara itu menang dalam p/raya...siapa yang jadi PM dan parti yang membentuk kerajaan...Nasib PAS akan jadi seperti Parti Islam Nigeria.....apa yang berlaku di Nigeria itu mungkin angkara UMNO kot....Di Malaysia DAP sebagai mastermind mencipta isu untuk didendang oleh jaguh-jaguh PAS...yang jadi mangsa Melayu [tak kira sama ada Melayu PAS, Melayu UMNO ataupun Melayu PKR], lihat saja isu Bukit Kepong...Melayu sesama Melayu bertelagah....apakah ancaman dari pendakyah kristian boleh dilabel sebagai ancaman subversif dan keganasan....kalau begitu undang-undang manakah yang boleh digunakan ke atas pelampau kristian ni yang berusaha memurtadkan umat Islam di Malaysia, ke mahkamah tentu tak boleh sukar untuk membuktikannya....

Anonymous said...

Selamat tinggal BN. Najib juga sama lembik macam Pak Dol.

Anonymous said...

Sudah-sudahla Najib...2x5 macam PakLah...hati ini makin jauh dari umno/BN...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive