Gara-Gara Fatwa Nik Aziz Masyarakat Berpecah Belah...!!!



Nik Ajis sepatutnya sedar bahawa masyarakat termasuk ahli PAS semakin bosan dan meluat dengan gaya kepimpinan beliau.Beliau seharusnya sedar. Janganlah nanti apabila mati kelak sampai ada yang mengencingkan kuburnya akibat terlalu benci dan mengangap beliau sebagai salah seorang Petualang Negara gara-gara fatwa2 beliau yang banyak menjadikan masyarakat berpecah belah,sehinggakan suami isteri bercerai,bapa benci anak,anak benci bapa, sekeluarga tidak bertegur sapa dan sekampung tapi tidak bercampur dan tidak mahu berjemaah kerana berlainan politik.

Kepada penyokong-penyokong PAS janganlah naif atau dalam perkataan yang lain, bersifat bodoh. Apabila seorang pemimpin kafir menyebut kalimah 'Amal Makruf Nahi Mungkar',para penyokong PAS berasa berbesar hati,gembira,kagum disertakan dengan tepukan tangan yang gemuruh menandakan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada pemerintahan kafir


3 comments:

Anonymous said...

dah muak dengan umno,lebih 50 tahun hipokrit.

Anonymous said...

muak2 pun ko hidup senang lenang di bumi ini...tak reti2 lagi nak bersyukur? dasar perangai syaitan. mahu malaysia jd mcm indon? india? singapork? atau bandingkan aje dgn semua negara di dunia ni.

Al Falah said...

Pembenci akan dibenci. Penyanyang akan disayangi. Pengkianat akan dikianati.Orang tidak tahu berterima kasih, tidak akan tenteram jiwanya jika orang yang dibenci tidak ditimpakan kesusahan. sehinggalah dia sendiri ditimpa kesusahan.
Benci seseorang kerana orang lain bencikan orang itu adalah satu kebodohan yang merosakan. Bencikan seseorang kerana fakta yang salah adalah satu kezaliman.Benci kerana berbeza pendapat tidak disukai nabi dan merugikan umat.
Benci itu perlu ada pada semua, tapi biarlah dikawal oleh akal dan iman.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive