JANGAN PULA ADA ORANG CUBA RAMPAS HAK KITA - DR. M



"Jangan ada sesiapa yang menjangkan, kerana kita diam apabila dicabar, kita berasa lemah atau bersalah. Kita tidak mahu merampas hak orang lain, tapi jangan pula ada orang cuba merampas hak kita"


Aku pelik dengan DAP ni kenapa nak sangat mengacau orang melayu dah la mengucarkacirkan PAS dan PKR tak cukup dengan itu nak menghalu orang melayu pulak..lihat saja apa yang terjadi di Pulau Pinag apa yang di lakukan disana, penindasan tehadap peniaga2 melayu, merobohkan gerai orang melayu sesuka hati dan mengunakan kuasa yang ada sepenuhnya. DAP sudah mula merapas hak orang melayu tampa kita sedari.



3 comments:

Lebai Malang said...

..tapi PAS sudah terikat dgn DAP melalui 'Perjanjian Setan'...

Anonymous said...

Itu lah hakikat keperibadian kaum cina... dengki dan akan sentiasa dengki dengan apa yang orang lain ada... mereka sebenarnya takut akan keperibadian kaum islam jika kaum kaum islam itu benar benar mengikut lunas islam...islam itulah yang membuat kaum melayu kuat... itulah yang mahu diruntuhkan oleh kaum cina...

Anonymous said...

Bak kata pepatah Inggeris! DIMANA ADA ANGIN DISITU ADA CINA! Ini membayangkan betapa ramainya kaum cina di dunia ini. . .tapi! walaupun ramai mereka hanya berani menuntut hak yang bukan-bukan di Malaysia saja! di negara lain mereka tak berani. .contohnya di Thailand tidak ada sekolah Cina! Di USA tak ada! cuma di Malaysia mereka melampau sangat! ini salah segelintir orang Melayu sendiri yang membuka ruang menuntut macam-macam dari kerajaan.Satu paha telah mereka ambil! kemudian mereka nak ambil lagi satu paha hak orang Melayu! jadi apa lagi yang akan tinggal pada kita orang Melayu yang hanya ada Tanah Melayu sedangkan mereka ada benua besar! samada Cina atau India. . . kemana orang Melayu akan lari kalau dihalau! fikir-fikirkanlah.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive