Lim Guan Eng Guna Duit Rakyat Lagi Untuk Menyewa Kapal Terbang..!!!!



Malaysiakini kecoh kata najib tak petriotik kerana pergi ke australia masa negara sambut kemerdekaan 31 ogos lepas, padahal mereka lupa, tahun ini kemerdekaan negara di sambut pada 16 september sekali dengan sambutan hari malaysia dan pada tarikh itu juga anwar ibrahim sepatutnya menjadi perdana menteri ke 6, tapi tak jadi.

Najib ke australia kerana nak dapat rawatan pasal sakit lutut dia, tapi itu tak di ceritakan pun dalam malaysiakini, sumber ini di sahkan sendiri oleh pajabat perdana menteri dan najib muncul semula semasa menyambut jenazah wira media, allahyarham faizul, jurukamera bernama tv yang terbunuh di somalia.

Tapi kenapa malaysiakini tak keluarkan cerita yang lim guan eng juga keluar negara pada tarikh 31 ogos tu? lim guan eng sekeluarga pergi ke negara komunis semasa hari kemerdekaan malaysia untuk apa? dan apa pulak alasan guan eng? aku di fahamkan guan eng sekeluarga ke negara cina menaiki pesawat sewakhas, maknanya dia sewa sebijik kapal terbang untuk bawak keluarga dia sahaja, orang lain tak boleh masuk dalam kapal terbang tu.

Disini ada soalan untuk guan eng, untuk apa dia ke negara cina di hari kemerdekaan negara? pergi cina atas urusan rasmi atau peribadi? siapa bayar sewa kapal terbang tu? adakah duit rakyat pulau pinang di gunakan untuk biaya cuti-cuti guan eng dan keluarga? guan eng kena jawab semua tu pasal dia kan umar abdul aziz....

DARI DARUL EHSAN TODAY

4 comments:

Anonymous said...

Lim Guan Eng pergi China jumpa suku sakat dia.DAP buat apa pun betul Jaga hati china kerana nak undi dan kuasa.

Anonymous said...

abis la duit rakyat pulau pinang

Anonymous said...

biasa lah minta pendapat dekat dia punya boss...aku difaham bapak dia tunggu disana sana....

Anonymous said...

Antar je dia balik china kalau dah nak sangat rasa dok negara komunis tu..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive