Mat Sabu Perlu Di Hantar Berperang...!!!!

Ini adalah video yang dirakam oleh Dr Airil Yasreen Mohd Yassin, seorang Pensyarah Kanan di Fakulti Kejuruteraan Awam, UTM. Di dalam video ini beliau berhujah mengapa beliau tidak bersetuju dengan pandangan YB Mat Sabu berkenaan peristiwa bersejarah Bukit Kepong dan mengapa beliau tetap mempertahankan perjuangan polis-polis Melayu Bukit Kepong khususnya, dan perjuangan pahlawan-pahlawan Melayu amnya.


Untuk melihat Video ini Klik Disini


3 comments:

Anonymous said...

Oii bangang apasal pulak mat sabu kena gi perang...puak puak bewak kena fahami sejarah..

Kata-kata hikmah dari Pencacai No 1 UMNOXXX.....Pukikari

Aku cuma nak pesan satu sahajalah... menteri-menteri, timbalan-timbalan menteri, pegawai-pegawai khas, TERAJU, PEMANDU dan segala-gala yang ada di Putrajaya sekarang ini, eloklah berkemas beg masing-masing. Aku tak nampak lagi PRU13 nanti, UMNO-BN akan menang... sebab yang membunuh UMNO-BN bukanlah parti itu tetapi kerana para pemimpinnya yang BANGANG TAK SUDAH-SUDAH!!!

Jom Berubah...selamatkan Malaysia

Anonymous said...

yg bagi komen di atas lagi bangang dan bingai

Anonymous said...

anon 12.26 sebenar2 bewak sebab yg kata kat org bewak itulah sebenarnya bewak, yg kata kat org kapir (pas) itulah sebenarnya kapir, yg kata org rasuah (anuar)sebenarnya itulah yg rasuah dan yg kata akan kalah pru13 itulah sebenarnya yg akan kalah.

Jom berubah: drp negera kebajikan kpd negara islam

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive