HOT BEB!!!! CERITA Sebenar Video Skandal Dalam Pejabat Adun


Susulan paparan klip video seks didakwa berlaku di Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan (Adun) Kota Anggerik, Yaakob Sapari oleh sebuah blog sebelum ini, satu laporan polis dibuat oleh pegawai khas wakil rakyat itu.Laporan itu dibuat jam 10.50 pagi di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam dan turut disertai pegawai Pusat Khidmat terbabit dan beberapa anggota Angkatan Muda Keadilan (AMK).

Pegawai Khas Yaakob Sapari, Rezwan Alias berkata, pihaknya menafikan tuduhan blog tersebut dan mendakwa dakwaan terbabit bertujuan mencemar reputasi baik wakil rakyat Kota Anggerik itu.Menurutnya,tuduhan tersebut kononnya palsu berdasarkan dekorasi bilik dalam klip video terbabit berbeza berbanding dekorasi asal pejabat Pusat khidmat Adun Kota Anggerik yang difahamkan tidak pernah berubah sejak dibuka pada 2008 lalu.Beliau turut menafikan dakwaan blog tersebut bahawa kakitangan pusat khidmat itu terbabit dalam klip video berkenaan.

“Kita menyangkal dakwaan entri blog terbabit bahawa kakitangan pusat khidmat Adun Kota Anggerik terlibat dalam video itu kerana dekorasi dalaman tidak sama seperti yang dipaparkan dalam video tersebut.Maka kami minta agar polis segera mengambil tindakan wajar ke atas blog berkenaan kerana ia dilihat satu strategi untuk menjatuhkan kredibiliti Yaakob Sapari,” katanya kepada media.

Beliau berkata,terdapat tiga kakitangan yang bekerja dalam pusat khidmat terbabit iaitu seorang wanita manakala dua lagi lelaki.

“Kami mahu blog terbabit membuang artikel dan video tersebut dengan segara bagi mengelakan sebarang tindakan susulan,” katanya.

Sementara itu,Pegawai Khas Pusat Khidmat Adun Kota Anggerik,Syamsul Firdaus berkata, pada hari kejadian,hanya beliau seorang sahaja yang berada dalam pejabat,manakala kakitangan yang lain cuti sakit.Menurutnya,dakwaan tersebut berniat jahat untuk memburukkan nama baik Adun Kota Anggerik yang juga salah seorang Exco Kerajaan Negeri.

Klip video bertarikh 19 September itu memaparkan aksi seorang lelaki dan wanita sedang melakukan aktiviti tidak senonoh dalam sebuah pejabat dengan tajuk entri ‘Video Klip Skandal Dalam Pejabat Adun Kota Anggerik Shah Alam’Sebelum ini, Yaakob telah membuat penafian pendedahan yang dibuat blog berkenaan dan menyifatkan perbuatan itu sebagai satu cubaan untuk memburukkan imej beliau dan kakitangannya.

betul ker? Allah Nampak apa yang anda buat.jaga-jaga beb...

3 comments:

Anonymous said...

tapi kenapa alasan pada penafian pertama Yb Safari berbeza dengan alasan laporan polis yg dibuat ??

safari kata , pada hari kejadian sebagaimana yg terakam , kakitangan terbabit cuti sakit ! tak sebut pun alasan dekorasi pejabat berbeza .

pada laporan polis pula tetiba ada alasan dekorasi pejabat tak sama , haloooo ...dekorasi boleh diubah dalam sekelip mata lah ! jangankan dekorasi pejabat , landskap dataran merdeka yg besar itu juga boleh diubah dalam masa sehari !!

Anonymous said...

aku tak pasti betul ke tak YB Safari tu, dekorasi boleh tutup, cam aje gerak dan raut fizikalnya, ada banyak persamaan atau tidak. Mcn Anwar al Juburi tu kan jelas raut fizikalnya dan gerak badannya. YB ni aku tak pasti. Tak kenal lah. Cuba beri gambar sebenarnya dari sudut tepi dan hadapan.Dari PuteraBP

Anonymous said...

ada kbenaran kr nk kate betul..tunggu dan lihat perkembangannye..kes auar lgkan naik turun makhamah...jdi kite tggu jelah perkembangan sbnr..
cash4website.blogspot.com

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive