HOT BEB!!! DATUK SERI NAJIB MINUM ARAK??


Facebooker Pakatan Haram dah main isu Datuk seri Najib minum arak pulak...macam mana nak jawab ni yer.pening juga dibuatnya.tapi rakan blogger dah jawab.cekap juga blogger ni.perrgghh..

NAK TAHU SIAPA BLOGGER TU??

KLIK DI SINI

5 comments:

Anonymous said...

Aku masih ingat kes yang sama berlaku kepada Tun Mahadir ketika pilihan raya yang 8 atau 9 cam tulah. Pada pagi hari pilihan raya itu terdapat risalah yang disibarkan dari rumah kerumah oleh pembangkang (PAS) yang tertera gambar Tun Mahadir sedang meneguk minuman keras.

Yang menjadi calun PAS peti undi kawasan aku itu adalah rakan sekerja aku yang telah meletak jawatan sebagai ustaz. Dari hari itu akau tidak percaya lagi kepada puak puak ini kerana sering kali membuat fitnah tanpa usul perikas. Kemudian apabila dipertikai perkara tersebut, mereka meletakkan kesalahan tersebut kepada UMNO, kononnya UMNO sabotaj mereka. Apa lah punya parti politik seperti ini. Bukan politik itu kotor tetapi ahli dalam politik itu yang pengotor.

warga sebelum merdeka

Anonymous said...

kalau mrk sanggup fitnah dgn terang2 superimposekan foto ds najib begini, Allah SWT tak akan izinkan Insyaallah, utk mrk berkuasa krn kelak lebih buruk kelakuan mrk. sudahla tian chua sendiri dan megaku sengaja superimposekan foto ds najib dgn wanita monggolia tetapi hingga hari ni juak2 pr teta percaya. nwar memang celako!

Anonymous said...

Wahai ulama-ulama PAS! tegorlah orang-orang kamu yang suka menggunakan senjata fitnah dalam memenangi pilihan raya! berkempenlah secara bersih! boleh tegor! kalau kerajaan buat silap! tapi jangan fitnah! berdosa besar!

Anonymous said...

Salam

Itukan kat Halal FFest tempoh hari. Air tu bukan arak la.... Aku pun try gak ari tu.. Tu macam jus buah yang bergas. Itu je.. Nak buat fitnah pun biar lah yang mencabar sikit. Ni level level fitnah budak sekolah rendah je... Bangang betul...

Takbir... Kita pegi Shah Alam ari nie.

armouris said...

lagi info tentang arak di SIHAT SELALU - Ketagihan Arak

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive