Neelofa Artis Palig Berlagak??? Memilih Bulu Nak Berkawan???


Ada beberapa orang industri yang mengatakan, kononnya Neelofa sekarang sudah pandai memilih dengan siapa dia hendak berkawan. Malah Neelofa juga dikatakan selalu bersikap perasan bahawa kehadirannya begitu penting dalam banyak acara.

Dek kerana itu juga, kata mereka Neelofa pasang bodyguard, selain hendak tunjuk pada umum yang dia bukan calang-calang orang.

Sebelum ini Neelofa telah menerima ancaman yang boleh menggugat keselamatan dirinya, sebab itu keluarganya terpaksa upah pengawal untuk menjaga dirinya.

Apapun, semoga apa yang diperkatakan orang itu tidak benar. Neelofa perlu buktikan yang dirinya adalah seperti padi. Semakin menunduk ke bumi apabila semakin berisi. KLIK DISINI

10 comments:

Anonymous said...

Hai dik....kalau lah benar...maka tak tahan lama dlm industri filem.Jngan sombong n ego.Ingat akan Allah selalu.U ore Kelate.Sepatutnya kuat ugama.wasalam.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum,


Jngan sombong n ego.Ingat akan Allah selalu.U ore Kelate.Sepatutnya kuat ugama.wasalam.


......................


takkan org kelate je patut kuat agama??? org Mekah, org Mesir, org Libya, org Madinah, org Selangor, tak payah kuat agama??? Bapak "STATETIST" betul komen kau. p/s STATETIST: kenegerian

Anonymous said...

filisiakantora

orang kelantan memang statetist pun.mereka selalu perasan mereka lah lebih alim dan warak dari orang lain. padahal kat Kl yang paling teruk gang kelantan la pun. itu bukan aku yang kata tapi orang kelantan sendiri yang kecek. so? ni si nelofa ni kalau niat dia pasang bodygard sebagai langkah keselamatan ok lah. tapi kalau benar dia ni memilih bulu kalau nak berkawan payah la sikit. industri seni kat negara ni kecil je. apa salahnya kawan je ngan semua. kan senang nak berurusan.

Anonymous said...

aku sokong ko filisiakantora.. bukan kat kl ja kat tempat aku pon sama , deme kelantanism ni suka memecahbelahkan orang lain dan jadi batu api... aku sokong..

Anonymous said...

laaa...minah tu org kelantan ker..apasal dlm majlis gedik mcm perempuan gatal bijik...pas tu pakai pun selalu ketat, sendat,seksi...mmmm..mcm mana lah kerajaan negeri kelantan ngajar dan mendidik rakyat dia..

anti bohmau said...

"yg jenis gedik2 di luar kelantan ni salah kerajaan pusat (umno) jugakla. kenapa tak haramkan saja industri hiburan yg melalaikan orang Islam? biarkan saja orang2 kapir nak berlakon ka, nak melalak ka di pentas tp perempuan2 Islam semestinya DIHARAMKAN dari mempamerkan diri di khalayak ramai. patut duduk rumah layan suami shj kerja mrk. kata tok guru, yg cantik2 selalu bertuah krn senang dapat laki kaya. maknanya yg huduh2 tunggu orang miskin masuk ambik buat bini. duduk juga diam2 dirumah, makan apa yg ada"

kata totok pas!

agaknya bila pas jd pemerintah, semua orang pompuan duduk rumahla ya? gitu ka di sana?

aku cuma setuju bab perempuan Islam HARAM jadi penghibur awam jual rupa & suara...banyak dosa beb! nnt banyakla 'TAPI'nya!!!! he he

Anonymous said...

Assalamualaikum Neelofa! (apa makna nama ini dalam Islam?)saya doakan semoga Neelofa mahu
muhasabah diri, samada benar atau tidak segala tuduhan yang dilemparkan kepada cik! sekiranya benar! insaflah diri! contohilah pelakon-pelakun dahulu! walau pun memuncak nama mereka dipersada negara! tapi tidak sombong! bahkan selalu mereka merendah diri contohnya seperti Allahyarham P.Ramli, Saloma, Sarimah, dan banyak lagi! ingatlah sombong itu hak Allah! kita hamba serba kekurangan!

Unknown said...

Assalamualaikum semua yg memberi pandangan...
Pesan saya jgnlah terlalu awal menghentam (main semberono)..jgn cepat melatah. .itu baru kenyataan awal atau gosip Dr mulut manusia yg sama kerdil dgn kita. Belum tentu betul...act like a pro ok....siasat dulu..mari belajar berfikir sblm bertindak bukan sebaliknya. .Tak kisahlah kpd mana2 manusia d muka bumi ini yg kta nk kritk....learn to think. ....

Anonymous said...

Saya tak marah Neelofa! cuma menegor dan mengingatkan saja! sekiranya dia betul sombong! tapi kalau tidak! anggaplah tegoran ini sebagia ingatan untuk dia dimasa hadapan. . . teguran lebih baik dari memuji. . tahu sajalah bila jadi artis banyak perkara-perkara negativ dari positif. Hanya segelintir artis saja yang positiv.

Anonymous said...

yang ak x puas hati nape umno yang dkaitkan dlam msalah artis yang bodoh ni tuhan dh bagi kte akal sruh brfikir mne baik mne burok jgn nk slah kn org lain je, ak cbar korang undi pmbangkang ak nk tgok bleh ke artis kt malaysia ni sume jd penyanyi nasyid..nk komen fkir dulu jgn jd mnusia yg xde OTAK!!!!!!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive