Ambiga Mahu Berkahwin Dengan Pasangan Lesbiannya Di Kuil Batu Cave!!!!!



COURTNEY MITCHELL (kanan) menyarungkan cincin perkahwinan kepada pasangan lesbiannya, Sarah Welton dalam majlis perkahwinan sesama jantina di sebuah kuil Hindu di Katmandu, Nepal semalam.
KATMANDU - Seorang peguam wanita dan profesor wanita dari salah sebuah kolej di Amerika Syarikat (AS) merupakan pasangan lesbian yang pertama berkahwin di Nepal semalam.

Nepal baru-baru ini telah mengiktiraf hak-hak lelaki homoseksual dan menggubal undang-undang untuk menamatkan diskriminasi seksual.

Pasangan itu, Courtney Mitchell, 41, dan Sarah Welton, 48, dari Denver, Colorodo diraikan dalam persandingan tradisi Hindu di kuil Dakshinkali yang terletak di selatan Katmandu, ibu negara Himalaya.

Ahli Parlimen Nepal, Sunilbabu Pant, seorang aktivis hak gay berkata, ia merupakan perkahwinan awam pertama daripada pasangan lesbian di negara konservatif.

Di Nepal, perkahwinan sejenis tidak menyalahi undang-undang. - AP
:- Kosmo

5 comments:

Cik Nur Ain said...

terbalik la dunia...

Anonymous said...

patut la hiv positif pun banyak kat sana...nepal merupakan negara termiskin.....di dunia...da lamiskin langgar lak undang2 allah...memang membangsat je la negara dia...

Anonymous said...

nepal bakal jadi salah satu pintu neraka jahanam

Anonymous said...

Semoga Allah beri petunjuk kepada manusia-manusia ini dan kembali kepada ajaran yg sebenar. jangan nanti nepal dilanda musibah atas tangan-tangan manusia itu sendiri.

Anonymous said...

Inilah antara tanda2 dunia makin hampir dgn kiamat SUBHA NALLAH,MASY ALLAH,LA HAULA WA QU'A TA ILLA BILLAH HIL ALIYIL AZIM...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive