Danny fong Songlap Duit NFC!!!


Danny fong adalah seorang ahli DAP, itu disahkan sendiri oleh ahli-ahli dap, dia dan berberapa ekor lagi pekerja cina yang pernah berkerja di NFC telah disabitkan dalam kes pecah amanah, mereka rembat jutaan duit NFC, tapi kenapa saifuddin, zuraidah dan rafizi tak mahu buat sidang media mengutuk si cina tu rembat duit syarikat...???

Kerana apa? pasal yang buat kerja pecah amanah tu orang cina dan juga ahli dap, itu pasal lembu tiga ekor tu senyapkan cerita tu.... itulah sialnya pembangkang dan manusia macam lembu tiga ekor tu, sedikit kesilapan dalam menguruskan projek mereka gambarkan pada rakyat seolah-olah projek feedlot tu gagal sama sekali, sampaikan malaysiakini sanggup menipu kata hanya ada seekor sahaja lembu yang ada di ladang tu, tapi cerita ada ahli dap yang pecah amanah dan curi duit syarikat NFC, mereka senyapkan.

Inilah juga punca kenapa NCF di serang hebat, pasal untuk divertkan cerita yang ada ahli dap yang pecah amanah.... DET

5 comments:

anti bohmau said...

kontrak projek 30 tahun, baru jalan 2,3 tahun dah ramai nak masuk jarum...DENGKI sbb melayu nak berjaya. cuba kalu cina yg buat projek tu, tentu tak brani nak komplen punya! last2 bila dah naik court mcm PFZ, barulah masing2 terpekik terlolong mengata cina2 lord, taikun, tokey2 tu!

NFC punya products berderet2 di pasaran,. tu yg SAKIT HATI sgt tuh!!! kesian melayu...

shaz said...

bangang punya pembangkang dan malaysiakini yang di sokong oleh dapig......sendiri punya salah tak nampak ...org lain gak nampak....hidup melayu hidup UMNO

Anonymous said...

apa macam ana punya harta luar negara....parti kumpulkan ringgit malaysia..anuwar dg anak beranak..azmin dg bininya..sampudin dg dua rumahnya...aayya ini macam banyak abis duit rakyat

Anonymous said...

Betul ke 3 ekor tu kerja NFC dan ahli DAP? Kenapa ambik diorang kerja disitu? Apa kepakaran atau kemahiran diorang? Kenapa pengurus atau pengawas tak risik atau tak dengar langsong 3 ekor tu mirip keDAP?

Sayanglah. Melayu tak bijak. Kena bijak.

Moral of the story: lain kali, cari Melayu, ambil Melayu kerja utk syarikat Melayu. Iklankan jawatan yang perlukan kemahiran tu. Tentu ada Melayu yang mohon.

Melayu PAS pun nak kena jaga. Habis rahsia dibocorkannya. Sebab pemunya ada kaitan berterus dengan Menteri.

Anonymous said...

kenapa NFC ambil pekerja cina sbb sekarang kita tk bolih percaya 100% kpd orang cina ni...celaka betul cina tu ya!!! apa kata repot ja biar cina tu kena tangkap

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive