HOT BEB!!! Penjelajahan Pendedahan NFC Untuk Hantu Zuraidah!!!


Pada pagi tadi MD di jemput untuk melawat ladang ternakkan lembu NFC yang terletak di Gemas Negri Sembilan. Dalam perjalanan ke Gemas MD mula terpikir dimana tidak pernah terlintas di dalam otak untuk pergi kesana dan semenjak beberapa hari ini MD telah mengeluarkan beberapa artikel mengenai NFC yang mana kesemua artiikel itu adalah proses pembangunan dan hasil yang telah di keluarkan oleh NFC.


Hari ini MD telah melihat sendiri tapak penternakkan tersebut dan tempat pemprosesan penyembelihan lembu-lembu tersebut. Sememangnya apa yang diperkatakan oleh Hantu Lembu Zuraidah itu tidak benar belaka. Projek yang diusahakan NFC ini memang besar kos nya, malah Risiko juga amatlah besar bagi memastikan Lembu lembu sentiasa sihat bagi dijual kepada pasaran tempatan.



Projek NFC menelan Jutaan ringgit, dan wang tersebut adalah wang yang mana syarikat NFC meminjamnya dan bukannya wang yang diberikan begitu sahaja oleh kerajaan. Jika kita cerdik akal pasti kita nampak bahawa projek NFC ini adalah untuk jangka masa panjang yang amat berbaloi buat kita dalam masa mendatang.

Esok Akan Ada Lagi Pembongkaran Apa Ada Dalam NFC!!!!

3 comments:

Anonymous said...

mal lampir hari hari sarapan najis lembu tu sebab mulut busuk

Anonymous said...

dia pun mcm lembu juga...

Anonymous said...

betul..betul..betul...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive