HOT BEB!!!! Zuraidah Pernah Tercekik Daging Lembu Rupanya Itu Pasal Marah Dengan NFC !!!!


Kronologi


2009
Pengendalian National Feedlot Corporation

  • Jan-Mar ’09: Pembinaan ‘mini-abattoir’
  • Mar ‘09: Penyembelihan dan pemprosesan bermula di ‘mini-abattoir’


Memasarkan daging 

  • Mar ’09: Daging lembu NFC mula di jual di ‘hypermarket’
  • May ‘09: Pelancaran ‘MeatWorks’
  • July ‘09: NFC menerima sijil ‘Halal’ dari HDC, membolehkan pemasaran secara besar-besaran

 
Pada Jan ‘09 bermulanya operasi mebina rumah penyembelihan yang mana Zuraidah tidak berpuas hati dengan NFC dan selama ini Zuraidah tidak tidak pernah ambil tahu mengenai ternakkan lembu ini.



   
  

Pada Marc '09 oeprasi pengasingan dan pembungkusan daging lembu mengikut bahagian yang ditentukan untuk di pasarkan kepada hypermarket. Ini lah yang di lakukan oleh NFC bagi membantu rakyat Malaysia mendapatkan peluang perkerjaan. 

  
  
   
Gamar di atas adalah produk-produk yang di keluarkan oleh NFC dan telah di pasarkan ke beberapa pasaraya yang terkemuka di Malaysia yang mana pasaraya ini lah yang selalu Zuraidah dan kawan-kawanya dari Pakatan Haram selalu masuk untuk membeli daging.

2 comments:

Anonymous said...

Setahun tak cecah pun 10 ribu ekoq. Sepatutnya 60 ribu. Bagi aku buat pun boleh. Duit RM250 juta dah bayaq habih. Pejabat urusan dan pekerja bangla dok kat Menerung Bangsar. Tak gila..Nak tegak lagi tu pun. Kalau lah Shahrizat tu pegawai kemas je, ada ke laki dia nak dapat projek besaq tu. Tu baru sorang menteri bro.. banyak lg menteri. Tp dah jd semua tutup rapat2. Cuci siap2. Jgn dok nampak melelh kat bibir nanti org nampak.

Malaysia Post said...

Anon 12o7 Lihat disini http://malaydelima.blogspot.com/2011/11/zuraidah-mak-lampir-memakan-lembu.html

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive