Zuraidah Kaki Jilat Anwar Ibrahim!!!!


Betul lah macam kata Ketua Wanita UMNO didalam ucapan beliau di Perhimpunan Agung UMNO.., kalau Zuraidah @ Mak Lampir tu betul-betul cerdik, kenapa dia still sokong Anwar?

Anwar tu telah dibuktikan menyalahgunakan kuasa, dibelenggu salahlaku moral dan juga mempunyai imej yang paling haprak dalam negara ni.. Jadi apa kejadahnya nak sokong lagi..?

Terbukti, sesapa yang sokong Anwar, memang confirm dorang jugak sokong semua maksiat serta pengkhianatan yang Anwar lakukan..

Gua pun heran, apalah punya mentaliti penyokong-penyokong Pakatan tu semua ye? Dorang selalu mengaku educated dan juga berpengetahuan agama tinggi.. Malah lebih tinggi dari puak UMNO katanya..

Tapi kenapalah yang masih buta menyokong manusia bernama Anwar Ibrahim yang dikaitkan dengan perbuatan hubungan seks sesama jantan?

Masalahnya, Anwar ni bukan hanya menyontot sorang jantan je beb.., 3-4 orang dah tampil buat pengakuan diperkosa bontot mereka oleh Anwar..

Kalau betullah Anwar tak buat semua onar tu, kenapa takut sangat dia nak bersumpah mubahalah sambil menjunjung Quran? Anwar tak percaya Quran ke?

Dan satu negara juga dah tahu pasal Anwar serta video chinadoll nya.. Tu pun masih ada puak-puak haprak Pakatan yang setia lagi dengan Anwar.. Memang confirm dorang tu otak selut!!

Jadi.., gua sokong kata Shahrizat yang pertikaikan kecerdikan akal Zuraidah Mak Lampir tu.. Hanya orang bodoh je yang rela ditipu berkali-kali oleh manusia jijik macam Anwar.. MPP

6 comments:

Anonymous said...

SEMUA DEPA NI DAH KENA ILMU HITAM ANU GHAIRAH...YANG POMPUAN PULA SANGAT BERMINAT DENGAN BUTUH ANWAR YANG BENGKOK MCM BELALAI GAJAH TU....

Anonymous said...

Yb NI bukan jilat Nauar , Anu War yg jilat dia...YB NI ispa kotek anu war..itu baru betul...itu kalau aljuburi masih berahi dgn YB bebal ni

wak jhali said...

camana lak mentaliti penyokong umno ya..caya tak..kalu ada video anwar..maka adalah pulak video pakx menteri yg lain...cer tanya kat depa...confirm tak berani nyer...bila merasakepentingan sudah padam dan tak dapat habuan spt biasa...maka inilah jadinya...

Anonymous said...

AKU SOKONG KAK IJAT!!!

Anonymous said...

punya banggang UMNOAPCO macam itu punya penipu big mama hajjah rosmah, sharizat, haji najib altantuya pun kau orang boleh sanjung lagi. Ini mesti ada masuk tepat punya, bukan ikut mulut saja semua lubang pasti masuk punya niiiiii.

Iskandar said...

Hari hari melayu sama sama melayu kutuk mengutuk keji mengeji tapi india cina duduk sepi memerhati bila melayu nak mati, tak tau la bila melayu nak sedar diri untuk mengembalikan semangat melayu jati...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive