Muslimat PAS Bertopengkan Syaitan!!!!



Dimana ahlak sebagai wanita?? mereka memperjuangkan islam, dimana islam mereka sebagai muslimat?? adakah ini kemenangan memnumbangkan orang yahudi?? ini baru keputusan membebaskan Anwar Ibrahim dah terlompat2 tangan cucuk langit dan mengeluarkan kata2 kesat. Nampaknya inilah perangai muslimat PAS apa bila mereka dapat Putrajaya mkin lebih teruk dari itu.

38 comments:

Norazniza Abdul Karim said...

depa buat blh ajerrr

Anonymous said...

jahanan semuanya.... apa nak jadi daaa.....

Anonymous said...

kesian tengok perempuan2 nie...
adakah mereka sudah menjalankan tanggungjawab mereka?

Anonymous said...

ni la melayu tak sedar diri! menyalak cm anjing!

Anonymous said...

Ini ke cara memperjuangkan Islam? Hancuss!!! Menghina dgn kata2 kesat? Dasar pembela peliwat..

Anonymous said...

PAS bukan parti Islam tetapi Parti Ajaran Sesat.Isle PAS tak sama dengan Islam yang dibawa Rasulullah saw.Jadi,tak hairanlah akhlak yang ditunjukkan oleh kaum wanita mereka bertentangan dengan akhlak orang yang beriman.Akhlak mereka mirip kepada akidah kaum Khawarij(suka provok untuk jatuhkan pemerintahan Islam) dan bukan fahaman Ahlus Sunnah Waljamaah.

Anonymous said...

Penyokong-penyokong peliwat tegar/dajal....kah kah kah.Bahalol habis!!!!

Anonymous said...

Mana yang lebih besar dosanya, Orang yg fitnah Liwat/ zina atau orang yg terlompat2 keluar kata2 kesat???

AZAMDDIN said...

inilah wanita yg kita tidak anggap sebagai seorang ibu tapi boleh anggap sebagai manusia yg lupa status mereka sebagai ibu... mengtaa, mengumpat mnegeji sedangkan pemimpin BN tidak mengata dan mengeji mereka... menyokong peliwat pulak tu... iksh astafirallaahzim

Anonymous said...

suka sama suka... hehehe... drama king

Anonymous said...

hehehe mulut cam longkang...

Anonymous said...

Kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS, kau jalang PAS..


Kau puki PAS, kau puki PAS, kau puki PAS, kau puki PAS, kau puki PAS, kau puki PAS, kau puki PAS, puki kau kena batang DAP..

Anonymous said...

Muslimat PAS Bertopengkan Syaitan!!!! ke atau Syaitan bertopengkan Muslimat Pas...

Anonymous said...

balik rumah nanti mesti kena liwat dgn suami masing.

Anonymous said...

anon 1:56..mane ko tau fitnah?..sbb mahkamah bebaskan nuar?..bebaskan pasal technicality..pegawai penyiasat tu bodo x bawak sampel air mani g makmal..cnfm pegawai tu org pkr..sabotaj kes

Anonymous said...

Macam Babi arr pompuan nie dah le ade yg tua...
cm sial...lahanaktnya pompuan..

BINAHIAS.COM.MY said...

Mereka nak rasa dirogol oleh si kafir Harbi mata sepet nanti. Betina sundal ni dah rasa batang DAPig tak sunat baru mereka tahu. Takpa...jerit la maki hamun. Kami pakat tgk jer nanti kamu kena rogol sebab itu yg kamu mintak. Nanti kami halang dan tolong ,tak pasal2 kami pulak kamu perambat. Al maklum lah...sedang sedak hu hu hu

Anonymous said...

nak buat mcm mana, dah nak sangat melawan. kemain kuat bangkang kerajaan..tapi belajar kat ipt pakai sumbangan kerajaan, kerja dgn kerajaan, hantar anak sekolah kat sekolah kerajaan...bantuan kerajaan pun dia org sapu dulu....tu yg gedik sangat sampai lupa dia org tu pengikut telunjuk yg korek bontot.

Anonymous said...

rosak betul tgk perempuan2 ni...x melambangkah seorang muslimah Islam

Anonymous said...

ape nak jadilah macik2..nie dok rumah jaga hal keluarga lebih baik dari dok tejerit2 maki hamun..nt anak tah kemane laki carik lain..baru padan muke!

Anonymous said...

bik mama, kak jat, bini mat sembab, bini perogol amah..dan byk lagi..tu la contoh muslimat sejati..

Anonymous said...

gedik pompuan2 ni. mcm haram...

Anonymous said...

Pelacur2, jalang2 dan sundal2 PASundal sedang melalut adn melalak mcm anjing. Tah2 sampai terkencing tu dlm kain, tah2 sampai tercabut biji kelentet dlm kain. Kalau dah melalak menjerit mcm tu, boleh bengkak dan sakit mulut. Kalau dah molot ko bengak dan sakit, camne ko nak isap batang peler laki ko mlm ni? Dasar betina jalang!

Anonymous said...

Wahai muslihat PAS, PERANGAI HAMPA AMAT TEROK SEKALI, TIDAK MELAMBANGKAN SEBAGAI WANITA MUSLIMAH, KAN LEBIH MULIA KALAU HAMPA MENJERIT-JERIT MENENTANG KEKEJAMAN YAHUDI, NI. . HAMPA MENJERIT MENYOKONG PELIWAT, AKU BENCI TENGOK TINGKAH LAKU HAMPA YANG PADA MATA KASAR AKU KELAKUAN HAMPA LEBIH TEROK DARI ARTIS, GOLONGAN ARTIS CUMA SEKSI DALAM PENGGAMBARAN MEREKA TAPI MEREKA TIDAK SEBURUK KELAKUAN SEPERTI HAMPA. . DIMANA SIFAT MALU HAMPA. . SEPATUTNYA ORANG BERTUDUNG LEBIH SOPAN LAGI DARI ORANG YANG TAK BERTUDUNG, DIMANA CONTOH TERBAIK DARI HAMPA HAI BETINA-BETINA PAS DAN PKR DAN AKU TAK NAMPAK PUN WANITA-WANITA DAP DALAM PERHIMPUN INI. . SEPATUTNYA MEREKA ADA SAMA SEBAB RAKAN SEPERJUANGAN. . INI MENUNJUKKAN MEREKA ADA MARUAH, WALAUPUN MEREKA KAFIR. MALULAH SIKIT SEBAB MALU ITU MANIS UNTUK WANITA. KALAU AKU NAK PILIH MENANTU, TIDAK SEKALI DARI KALANGAN BETINA-BETINA INI YANG TERJERIT DAN TERLOLONG. DULU HAMPA MARAH DR MAHAZIR BANGUNKAN PUTRAJAYA TAPI SEKARANG HAMPA MENJERIT-JERIT MINTA PUTRAJAYA. . ITULAH DASAR ANJING YANG TIDAK TAHU MALU. .MANA TAHU MUNGKIN ALLAH LEBIH NILAI KEIKHLASAN DAN JASA DR MAHAZIR DARI NIK AZIZ YANG HANYA BANYAK BERPIDATO DAN MEMAKI HAMUN TAPI KURANG JASANYA. . MANA TAHU DIAKHIRAT NANTI DR MAHAZIR BERADA DITEMPAT YANG MULIA DAN NIK AZIZ DISEBALIKNYA. ALLAH TIDAK NILAI PADA LUARAN TAPI PADA KEIKHLASAN SESEORANG TERUTAMA PADA INSAN YANG MEMBUAT BANYAK KEBAJIKAN PADA SESAMA MANUSIA.

Anonymous said...

Puki-puki PAS ni memang sesat. Kepala dan rambut bukan main tututp dgn tudung, konon nak tutup aurad ikut Islam. Tapi mulut betina2 PAS laknat ini langsung tak tutup, ternganga melolong luas macam burit besiaq, memaki hamun UMNO sebagai menyambut kemenangan Anwar. Cis! Busuk punya puki..

Anonymous said...

tidak kew sama kalau kita sama2 memaki hamun wanita2 ini...lebih baik kita doakan mereka mendapat petunjuk ke jalan yg benar ataupon kita sendiri berdoa untuk mendapat hidayah ALLAH...Jaganlah mudah melenting bende yang tidak patut...mendoakan untuk sesama islam adalah berganda baik nya daripada memaki sesama sendiri..kerana dengan doa kepada NYA moga kita mendapat kebahgian dankejayaan bersama..

Anonymous said...

Massaallah! Tahap kritikal betul dah ni... Apa adh jadi pada muslimah PAS ni, Minta disimpangkan...

Esperalzi said...

Mabuk agaknya perempuan2 PAS ini...kena todi. Tak malu ke kat anak2 atau kat kawan2 dari UMNO. Kepada suami2, bapa2 dan abang2 atau adik2 lelaki perempuan2 ini, nasihat siktlah minah2 PAS ni, takut berdosa para muhrim yg diam tak beri nasehat..

MYGROUP said...

setiap kata yang menyakitkan itu adalah DOSA.....doakan agar yang terpesong kembali kepangkal jalan...yang tak menutup aurat (tak pakai tudung ) berubah menutup aurat (pakai tudung )....jangan kita DAYUS...iaitu suami yang tidak menghalang berlakunya DOSA pada isteri yang sentiasa tidak menutup aurat(tak pakai tudung)....wahai sahabat ...ku pohon keampunan .

Anonymous said...

hehehehehehehehehehehehehehe..anak ,bini ,nenek sape la ni..shame of u la..meremang bulu ketiak aku dgar nenek tu meroyan..

Anonymous said...

Saya banyak pengalaman bercampor dengan orang-orang PAS dan UMNO, sikap keduanya berbeza, dari kalangan orang PAS suka sangat cakap berapi-api dengan maki hamun terhadap pemimpin UMNO, dengan kata-kata kesat dan penoh emosi samseng tiada langsung sifat lemah lembut dan berhemah, manakala pergaulan dengan orang UMNO, mereka ni. .sifatnya bersahaja dan sederhana. Contohnya kita lihat Nik Aziz yang dianggap tok guru dan telah banyak mengarang kitab ugama, tapi cakapannya penoh dengan sindiran pedas dan maki hamun terhadap UMNO,seperti UMNO celaka, UMNO kafir dan banyak lagi ungkapan berapinya berbeza dengan Najib, tidak pernah memaki hamun PAS walaupun dihumban dengan kata-kata nista, bagitu juga dengan Dr Mahazir yang dulunya dipanggil FIRAUN. PKR pula sebuah parti jalanan, silap sikit nak buat perhimpunan dan menjerit-jerit reformasi, demonstrasi, korapsi. . dan penoh dengan si. . si. .si. Tentang DAP pula kita dah tahu dia pura-pura dalam semua hal, seperti api dalam sekam.

Malay Delima said...

muslimat PAS ni melompat sebb puki2 dia dah teransang...

Anonymous said...

Majlis peguam amat jahat sekali kerana menyatakan liwat suka sama suka seperti si keparat Anwar Ibrahim bukan satu jenayah. Ini dah melampau. Dari sudut peradaban manusia ia adalah salah apatah lagi dari sudut ugama Islam dimana dosa meliwat lebih besar dari dosa berzina. Binatang pun pilih sesama jenis. Oleh itu manusia yang meliwat sesama jenis adalah lebih terok dari binatang. Patutkah majlis peguam menyokong perlakuan kotor ini? PAS yang selalu mendabek dada memperjuangkan Islam patut menentang dengan sekeras-kerasnya "MAJLIS PEGUAM" jangan jadi pengecut.

Anonymous said...

1:49 tersilap, sebenarnya binatang pun pilih berlainan jenis untuk bersama, bukan sesama jenis seperti si Anwar tu.

Anonymous said...

Itulah dia zikir terbaru 'agama' PAS gubahan Nabi(?) Nik Aziz, penulis lirik saidina Mat Sabu playboy Islam(?).

Ini adalah bukti nyata PAS membela peliwat & kebebasan seksual merupakan sebahagian dari konsep Negara Kebajikan PAS dan cuba diterapkan ke dalam masyarakat Islam Malaysia.

Adalah tanggungjawab kita umat Islam menghapuskan pengaruh PAS yang kini di ketuai oleh syaitan2 & dajal2 laknatullah yang kini giat memecahbelah perpaduan Melayu.

Anonymous said...

ooo..macam ni rupa2nya bidadari2 sorgo...
buruk bbenor perangainyer, ye? Ghope ( rupa )? Ish.! tak nak teman citer pasal ghope, nanti kena spin kata komplen kejadian tuhan pulak..

Anonymous said...

bertudung labuh nampak islamik tapi......

mulut macam longkang taik...akhlak macam syaitan betina sedang mabok beer...

ini ke muslimah yg dibanggakan oleh Pas...

perempuan yg tak bertudung pun akhlak mereka lebih baik kalau nak dibandingkan dgn muslimah Pas yg bertudung labuh konon islamik tp akhlak mcm syaitan betina yg sedang mabuk

nik aziz kata suara perempuan tu kan aurat sbb tu nik aziz melarang perempuan masuk pertandingan tilawah al quran tapi sekarang apa critee....

muslimah Pas terpekek terlolong memaki hamun disiang hari, ditengah2 jalan dan ditengah org ramai macam org gila...rosakkk...

memalukan dan merosakan maruah islam

apa nak jadi dgn parti Pas ni semakin hancurrr..
ini lah balasannya kalau dibolehkan berkawan dgn syaitan dan syaitan telah membawa Pas kejalan yg merosakan/keaiban/kehancuran...

AMARAN dan INGATAN dari ALLAH dan RASUL adalah benar, jauhi lah syaitan kerana akan membawa kepada kesesatan tp fatwa Pas boleh berkawan dgn syaitan dan sekarang Pas semakin disesatkan oleh syaitan belaannya iaitu syaitan yg bertopengkan manusia dan syaitan kafir

Anonymous said...

bertekak lebih2 pun x guna jugak... x naik2 pun pahala kome tu.. Allah x kira pun amalan buruk tu.. baik zikir ya kawan2. kalo rasulullah tengok ni, sedih lahh baginda umat nabi dah pecah belah. ~law kana bainana~ astaghfirullahal'adziim..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive