Bukan AL Qur'An Pegangan Pas Tapi Buku Jingga Kitab Petunjuk Kejalan Yang Benar!!!!!



Buku Jingga jadi asas pegangan hidup. Di dalam mesyuarat tanpa mengambilkira Ceramah Pakatan mahupun segenap portfolio Kerajaan Negeri dibincang politik, Ceramah Forum Perdana Ehwal Islam muda dikurangkan sedikit demi sedikit sehingga terus hilang entah ke mana. Kesemua itu digantikan dengan ceramah politik.
Lebih parah lagi, selepas Solatpun dibuka isu Politik. Tiada bicara soal kemantapan akidah. Perkataaan Akidah tidak dibenarkan dibawa kepada umum. Kerana sensitif akan dikaitkan dengan Murtad. Yang bakal ditegah DAP.

Agaknya sebab itulah lahir sekumpulan anak Muda yang dikepalai Adam Adli ini.Yang tiada didikan Agama. Hanyalah pendedahan politik.
Langsung tidak berakhlak dan tidak hormat bukan sahaja pada orang tua, akan tetapi seorang Pemimpin, seorang Tokoh Ulama' lahir dan diikhtiraf Majlis Syura Ulama' PAS iaitu Ustaz Azizan. Ini diperkatakan sendiri Setiausaha Politik beliau.

Malah disambut dengan individu2 yang entah lahir dari mana tidak berparti, boleh mengarahkan PAS mengambil tindakan terhadap beliau. Ianya dilihat permainan psywar Politik yang mampu menghilang pengaruh MB Kedah itu. Sebab apa? Politik.
Akta AUKU yang menghalang berpolitik. Memberontak seolah2 Masjid dibakar. Memberontak seolah2 tokoh2 Ulama' dibakar hidup2 pemerintah. Walhal aksi melampau ini hanya kerana AUKU.

Inilah wajah politik Pakatan yang berjaya dirosakkan Anwar Ibrahim. Prinsip PAS berjaya dikikis dengan menggunakan pisau tumpul, membunuh dengan kejam seorang demi seorang. Dipecat bukan kerana politik wang, dipecat bukan kerana skandal seks, dipecat bukan kerana kes Jenayah.
Akan tetapi, suara dari Pemimpin PKR yang begitu drastik dan dilihat terburu terus dipecat itu kerana cuba menyekat penjualan arak.
Cuma menghapuskan premis2 perjudian, cuba menangkap pelacur2 dan mengambil tindakan ke atas Hotel2 Bajet dan akhir sekali kemuncak keputusan pemecatan, Mengkritik Anwar bin Ibrahim.
TONTON 3 VIDEO Ceramah  yang dipaparkan di atas. Akan rasa insaf setiap detik ucapan beliau Bukan kerana Hasan Ali. Kerana kupasan isu yang disampaikan tidak lagi dijadikan peranan utama Pemimpin2 Islam masa kini di Malaysia.
Bukan mahu rosakkan pegangan politik sesiapa. Hanya minta kita dengan ucapan ini bagi perkukuhkan akidah diri kita dan keluarga serta masyarakat sekeliling kita. Sebarkanlah Video ini. Tidak rugi malah insaf mendengarnya. KLIK DI GR

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive