HOT BEB..!!! Bukti Gambar Anwar Dapat Haji..!!!!!!

 

Lima hari yang lepas Mufti Perak telah menegur PM kerana menghadiri sambutan hari Thaipusam di Batu Caves. Mengapa Mufti Perak tidak menegur Anwar Ibrahim?? jika di lihat gambar-gambar ini cuba bandingkan apa yang sedang dilakukan oleh Anwar Ibrahim Dan Datuk Najib.

Jika kita lihat dengan mata kasar nampak ianya tidak ada sebarang kesalahan kerana Datuk Najib bukannya masuk ke dalam kuil atau melakukan upacara-upacara keagamaan hindu. Beliau hanya hadir di persekitaran kuil untuk mengambil kesempatan bertemu dengan orang-orang india yang berkumpul di sana pada hari itu.



 

Lihat saja bagai mana seorang yang beragama islam sanggup menyembah orang, inikan mahu mempertikai mengapa pemimpin negara menghadiri perayaan itu  

 

Anwar Ibrahim disambut sebagi dewa sehinggakan sanggup di calit di dahi yang selalu dilakukan oleh orang yang beragama hindu. Apa pula pegangan Anwar Ibrahim.??

 

Kalaulah yang ditegur tempohari Anwar Ibrahim atau pemimpin-pemimpin Pas, entah berapa banyak fatwa yang telah dikeluarkan oleh ulaRmak-ulaRmak Pas mempertikaikan Mufti Perak.

Kalaulah yang ditegur tempohari Anwar Ibrahim atau pemimpin-pemimpin Pas, entah berapa bakul sumpah seranah, makian dan cacian yang diterima oleh Tan Sri Harussani. Haramsani, haram jadah, ulama duit dan macam-macam perkataan lagi semuanya akan keluar . Sejarah telah membuktikan perkara itu pernah berlaku. KLIK DI RBF

5 comments:

Sudir said...

Itu bukan haji bro.. tu TAJI... hahaha

Anonymous said...

sama jer dua2 gadai agama..nie yg dah ternampak..yg len xnampak lg..org2 lain tu

pok ngah nik ajis said...

Bro. .Tuan haji najib. .Belum pernah jd khatib. .Tn hj anu arr selalu naik mimbar. . Segi agama nuar kedepan. .Tapi kalau soal gadai agama nuar juga kedepan sbb dia anugerah tuhan. .Hukum hakam kat tangan dia. .

Anonymous said...

Doh... dah memang AnunyaDigerah, memang berbakat dlm semua bidang. Macha ni boleh jadi segala-galanya. Boleh jadi imam, jadi bilal, jadi punaisihat ekonomi, jadi penari kebudayaan, jadi lelaki X, lelaki Y, jadi pelakon CCTV pon boley. Pendek kata, apa pon boley.

fames said...

apasal anwar tak nak tunjuk gambar semasa mengerjakan umrah baru2 ni? pelik juga. samada dia tipu ataupun dia takut sponsor lari...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive