Lagi Pembongkaran Penipuan Pencacai Pakatan Haram Kantoi..!!!



Blog dan lidah lidah pakatan pembangkang riuh rendah dengan gambar DS Najib yang sedang dicalit dalam upacara keagamaan agama Hindu.

Teknik ini berjaya dari segi keseluruhannya akan tetapi tidak pada sudut 'colour tone' yang mana muka DS Najib kelihatan lebih cerah berbanding 'background' yang kelihatan agak kusam atau disebut 'overlight'.

Selain itu jari wanita yang sedang mencalit itu juga mengurangkan lagi peratus fitnah ini untuk berjaya. Antara aktiviti 'crop' mahupun meniru kembali bentuk manusia, bahagian-bahagian kecil seperti jari adalah perkara rumit yang biasa di alami pengguna Photoshop/Illustrator.
Dan perkara ini kita boleh lihat pada jari wanita terbabit yang kelihatan seolah-olah terapung-apung di awangan.

FITNAH kotor seperti ini harus ditentang habis-habisan ! :- Suara Lensa



8 comments:

Anonymous said...

Gampang !

Anonymous said...

percubaan yang gagal!!!harap maaf percubaan anda tidak menjadi,harap cuba lagi eh...bodoh tahap cipan tul kau nie.nak edit pun betul2 la...belo!!!

Anonymous said...

klu individu bukan islam yg buat gitu..aku maafkan....tp kalu individu itu beragama islam...aku fikir lebih baik dia keluar aje dari agama islam...

Mohd Noor Abdullah said...

Babi sialan punya Melayu Haprak yg buat fitnah ini...buatlah kerja lain, tau tak kan fitnah tu lebih dahsyat dosanya dari membunuh orang. tanggunglah dosa-dosa ini sehingga keakhir hayat selagi kamu tidak memohon maaf dari DS Najib. Kalau Tuhan nak balas perbuatan kamu ni..tak payah tunggu di Akhirat...Inshaallah, di dunia akan di zahirkanya. Terfikir juga, bagaimana kamu nak menunaikan haji kelak kiranya dosa-dosa ini di bawa bersama ke Tanah Suci Mekah. Allahuakhbar...!!!.

Anonymous said...

report polis la...

Anonymous said...

selalunya puak2 setan berwajah manusia yang menyokong pembangkang menuduh blogger pro kerajaan yang sentiasa membuat fitnah, mereka semua baik belaka nampak benar sikap puak2 ini macam yahudi sebiji...memang pemimpin mereka pun orang kuat yahudi..gurau ngan puak2 setan..heuuuhi..

Anonymous said...

ala...dekat leher pun ketara di blur kan.kikiki....tukang edit ni baru belajar macam saya...wakakakaka

Anonymous said...

kahkahkah bloger pakatan rakyat yang nak menipu tetapi tak berjaya...nak tipu agak2lah nak fitnah tu pun agak2lah sikit..kang tak pasal2 kena penampar jepun dgn aku...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive