Ternyata Benar PAS Bersekongkol Dengan Babi????



Bagi angpow pada peniaga daging babi dikatakan "parti celik budaya". Awatlah bangang sangat pemimpin PAS ni..punyalah nak ambil hati kaum cina untuk mengundi mereka sehingga sanggup menjatuhkan maruah mereka sebagai orang Islam dengan melakukan pekara yang bodoh..

Masa hari Raya hari tu ada tak yb yb DAP atau PKR menyibukkan diri mereka masuk pasar dan tempat perniagaan orang Melayu bagi duit raya?? EP tak dengar pun pulak cerita tu..habis tu apasal yang yb yb PAS kalut nak dapat pujuan dan peniktirafan orang cina??

Bila orang cakap PAS parti tunggangan DAP marah..tapi segala perbuatan dan keputusan yang dibuat oleh PAS semuanya menunjukkan kearah itu..Apa saja perkara yang hendak dibuat oleh PAS perlu mendapat restu DAP walaupun ianya untuk orang Islam sendiri....


Turut mendapat pujian adalah gambar exco kerajaan negeri Selangor Iskandar Abdul Samad mengagihkan angpau di hadapan sebuah gerai menjual daging babi dan tarian "singa hijau" yang diadakan sempena rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran PAS Perlis. KLIK DI EP

8 comments:

Anonymous said...

BABI PON BABILAH...ITULAH PAS SKRG.LEPAS PRU 13 NANTI CUBA TGK NAK TAK YB PAS TU PI KEDAI BABI TU LAGI...CONFIRM TAK JEJAK KAKI SITU LAGI.JANGANKAN PEGI KEDAI BABI TU LALU KAT TEPI JALAN TU PON YB PAS NIE AKAN TUTUP IDUNG ATAU TERMUNTAH-MUNTAH.BABI PON BABILAH...ITULAH PAS SKRG.

Anonymous said...

Balik rumah confirm die samak satu badan tu..tah2 berendam trus air tanah..apa punya bangang...
Jangan sok2 kite dengar depa p mkn babi pulak sudah..

Anonymous said...

bagus la kalau msh tau nk samak...jgn nanti ikut ckp DAPig....babi belesih maa...apa mau cuci...kita olang makan..lu olang x mau cube kee...mgkin puak yg TAKSUB ni akan pk...goreng kunyit pun SODAPP...perghh..

Anonymous said...

alang kah bangang nya orang2 pas ni sampai pasar babi pun hampa pi masok mmg hampa ni babi laa..

Anonymous said...

BABI PON BABILAH.LUCU BETUL PUAK BINGAI NIE SKRG.TOKE BABI PON AGAKNYA HERAN JUGA TU.PUAK DAP PON NAK JUGA UNDI MELAYU TAPI TAKDA LA PI PASAR ORG MELAYU JUAL DAGING MASA MUSIM PERAYAAN.ALAHAI PAS MCM ORG TAKDA AIR MUKA MINTA SEDEKAH UNDI...BABI PON BABILAH JANJI UNDI...

Anonymous said...

kat penang aku dengar LGE ada bagi ampau pada org2 melayu dipasar2 tempat peniaga melayu.. di musim hari raya aidil fitri dan hari raya korban... betul ke??? kehkehkehkeh

Anonymous said...

Saya tak pernah dengar dan lihat dalam dunia ini ada pemimpin Islam kepasar babi untuk memberi sedekah. . . ya! Allah apa nak jadi dengan PAS. . inilah balasan insan-insan yang selalu mengkafirkan sesama Islam. . nah sekarang Allah dah timpa sedikit demi sedikit bala keatas mereka yang selama ini suka mengkafir, memfitnah, merusuh, memaki dan banyak lagi kesalahan-kesalahan yang mereka lakukan, semoga Allah ampun dan kembalikan mereka kepangkal jalan yang dikehendaki Allah.

Anonymous said...

Dizaman Rasulullah S.A.W, golongan-golongan pas bolehlah disamakan dengan golongan abdullah ubay: pemimpin golongan munafiq yang berpaling tadah semasa peperangan Uhud. Hukuman terhadap golongan ini adalah wajib dibunuh.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive