Pakatan Tidak Bersedia Untuk Kalah Pada PRU 13....!!!!



Satu perbincangan khas bersama Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat bakal diadakan sebagai keputusan akhir samada akan menyertai Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) bersama Kerajaan Pusat ataupun sebaliknya.

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng menjelaskan, Mesyuarat tersebut juga bakal disertai kesemua Menteri Besar dan Ketua Menteri bagi 4 buah Negeri yang dikuasai gabungan 3 Parti Pembangkang tersebut.

Beliau juga mendakwa, Mesyuarat yang akan dipengerusikan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim itu akan mengambilkira kesemua pandangan daripada semua pihak termasuklah Pimpinan Kerajaan Negeri sebelum keputusan akhir diputuskan.

Sementara itu, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata sudah tiba masanya satu perubahan besar dilakukan dengan menjemput setiap Pemimpin Parti Politik di Negara ini tanpa mengambilkira ideolongi bagi menyelaras tarikh PRU13.

"Sepatutnya diadakan rundingan perbincangan supaya diselaraskan tarikh pilihan raya, jangan hanya pihak Barisan Nasioal saja, seolah-olah mereka yang punya segala-galanya." jelas beliau.

Ketua Umum Pakatan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang turut menyertai Sidang Media itu bersetuju dengan pandangan ketiga-tiga parti akan kemukakan satu manifesto peringkay nasiaonal atas nama Pakatan Rakyat. KLpos

1 comments:

Ocean 13 said...

salam 1Malaysia

sila layari blog ocean13 di http://ocean-13.blogspot.com/..

terima kasih

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive