Part 2 - Tender-Tende Projek Untuk Orang Melayu Di Sapu Habis Oleh Elizebeth Wong Didedahkan..!!!


Rakyat Malaysia sering disuapkan cerita dongeng yang kerajaan PAS,DAP dan PKR ini BERSIH, JUJUR, AMANAH dan BERTANGGUNGJAWAP. Manakala BN pula disuapkan dengan cerita Keronisme, Rasuah dan sebagainya sehingga menjadikan rakyat termakan hasutan yang dibuat oleh pembangkang.

Dokumen diatas merupakan salah satu dari dokumen yang ada pada pihak kami OCEAN 13. Dokumen yang mana akan kami keluarkan berangkai selepas ini dalam memberikan penjelasan kepada rakyat Malaysia khusunya rakyat Selangor untuk menilai sendiri pimpinan Kerajaan Pakatan Selangor dalam menyamun wang rakyat dan penuh dengan skandal dan Korupsi.


Khalid Gagap membuat kenyataan sepertimana diatas dan kemudiannya disebarkan oleh para jentera mereka yaang kononya memperlihatkan Kerajaan Pakatan Selangor adalah BERSIH dan TELUS tampa Keronisme dan sebagainya. Namun demikian hakikat yang sebenarnya:







Dokumen diatas adalah dokumen sahih dan tulen. Jika ianya satu Fitnah kami OCEAN 13 menggalu alukan saman dari pihak kerajaan Negeri Selangor.

Ini baru sedikit penyelewengan dan juga Korupsi yang dilakukan kerajaan PAS,PKR dan DAP Selangor dalam menyamun hasil rakyat dan nantikan selanjutnya akan apa yang kami bakal dedahkan.

Mungkin Khalid Ibrahim kata beliau tidak bersalah dalam hal ini tetapi beliau mesti ingat Anwar Ibrahim yang menjawat jawatan Penasihat Ekonomi Selangor. Jeng Jeng Jeng


Amanah dan tanggungjawap kerajaan negeri mesti dipikul dengan baik dalam memastikan rakyat memperolehi hasil dan maanfaatnya. BN kata BN laksanakan dan bukan seperti pemimpin pembangkang yang janji tinggal janji sebaliknya menyamun apa yang ada dalam menanti sisa sisa yang ada dalam mereka mentadbir Selangor.



1 comments:

Anonymous said...

PAKATAN HARAM YG SENANTISA BERKATA MEREKA SAJA YG MENJALANKAN KERJA DGN TELUS TAPI HAKIKATNYA SEMUA KRONI2 MEREKALAH YG SELALU MEMBUAT ONAR DINEGERI2 YG MEREKA BERKUASA.AYUH KITA BUAT KESUNGGUHAN DGN KEJUJURAN AGAR KITA DAPAT KEMBALI NEGERI2 YG TELAH MEREKA AMBIL DARI TANGAN PARTI KERAMAT DAN BN.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive