Ceramah Munajat PAS Bukan Menuntut Ilmu, Sebaliknya Memberitahu Strategi Bersih 3.0!!!!!


Ceramah munajat perdana anjuran PAS yang diadakan di Stadium Malawati mendapat sambutan yang menggalakan dari penyokong tegar PAS.

Kehadiran yang dijanggaka 15,000 tidak kesampaian, agak gerun jugak bila mendegar mereka berkata begitu, boleh dibayangkan bagai mana meriah munajat perdana jika kehadiran sebegitu ramai.

Tapi itu hanya hayalan belaka, kehadiran yang diharapkan tida kesampaian cuma dibibir saja yang rialitinya 1000 orang saja yang hadir


Mengapa ceramah perdana itu dibuat serentak dengan perlawanan bola sepak yang menyaksikan pasukan Selangor membelasah Terengganu 7-1 di Stadium Shah Alam.

Mengikut motif utama ceramah munajad ini dibuat bukan mahu menimba ilmu agama tetapi mahu berceramah mengajak ummat islam dan orang melayu menghadiri bersih 3.0 pada hujung bulan ini dan menjual baju kining bersih yang sudah siap dipasarkan.

6 comments:

Anonymous said...

Bro Nuar Bapa Korupsi Negara.

usin said...

cerdik betul...... ntah hape2. mcm org tengah nazak. sekejap nk sgt pilhanraya, sekejap ketakutan siap munajat bagai. Allah kan ada. kalau anda benar, tak kemana...

Anonymous said...

yang hadir tu pun dah buta mata dan hati,bodoh tak leh nak ajar ,cerdik tak leh nak tumpang.apa kata pemimpin nya itu lah yg betul......keras macam batu..

advanc said...

Hahah. tak boleh belah korang punya cerita. Aku buat video tergelak baca berita ni. Mai turun datang tengok Berapa ribu orang. Agak2 kene pukul mati tak?

hayazie said...

jahil mu..spelling perkataan "munajat" pun tak betui...nampak sangat cetek agama...maaf kena sebut

Malaysia Post said...

terima kasih hayazie kera menegur..jasa mu akan di kenang...:)

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive