Keganasan Yang Dilakukan Oleh Penyokong Bersih Terhadap Polis..!!!!


Bermula dari jam 10.00 pg pihak polis telah mengawal keadaan dengan baik dan memberi laluan kepada penyokong bersih untuk berhimpun. Keadaaan terkawal sehingga jam 2.00 ptg.

Keadaan tidak terkawal apa bila ketua umum PKR Anwar Ibrahim tiba, selepas saja Anwar Ibrahim berucap dan seperti mendapat arahan mereka terus memotong dawai berduri dan merempuh masuk kawan yang berpagar. 


Penyokong bersih seperti orang gila dan tidak tentu arah membuat provokasi terhadap pihak polis yang mengawal keadaan. Pihak polis tidak melakukan apa sebarang tindakan dengan apa yang dilakukan oleh penyokong bersih.


Penyokong bersih telah memukul anggota polis trafih dan membaling batu keraah kereta polis yang lalu disitu sehingga berlaku kemalangan dan mereka terbalik kan kereta peronda polis tersebut. Ada di antara anggota polis yang cedera teruk dipukul oleh penyokong bersih.

Tahniah di ucakan  kepada pihak PDRM yang mengawal keadaan dengan baik, walaupun pihak polis diserang dengan teruk dan dipukul sehingga pecah kepala dan ada yang masuk ICU pihak polis tidak sesekali membuat tembakan. Sepatutnya, apa bila pihak polis diserang dan diri mereka di ancam mereka boleh membuat tembakan untuk mempertahan kan diri merek tetpi mereka hanya membiarkan diri mereka dipul...FIKIR-FIKIRKAN LAH 

9 comments:

Anonymous said...

ITU SEBAB ISA SANGAT BERKESAN UNTUK MENGELAKKAN PERKARA SEBEGINI DARI TERUS BERLAKU....TAPI HISHAMUDIN DAN NAJIB DAH KECEWAKAN MAJORITI RAKYAT YG CINTAKAN KEAMANAN DGN MEMANSUHKAN ISA...INILAH AKIBAT YG PERLU KERAJAAN TANGGUNG.

Anonymous said...

Hishamudin Hussein sbg menteri KDN perlu bertanggungjawab di atas kecederaan kepada pihak polis dan orang awam dalam insiden Bersih 3.0 itu. Anda tak layak sbg menteri KDN lagi keran anda GAGAL dalam menjaga ketenteraman awam dan menyebabkan negara dalam huru-hara. Elok saja kau letakkan jawatan anda dari meneruskan kemusnahan yang berterusan terhadap keamanan negara yang telah dikecapi selama ini. Gantikan tempat kau dgn pemimpin yang lebih berani, tegas, tak bacul @ bukan pondan, tak cakap lembek, dan tak gentar dengan ancaman dari mana2 pihak sekali pun. SUNGGUH KASIHAN MELIHAT ANGGOTA POLIS TU TERBARING DI ATAS JALANRAYA SAMBIL DI SEPAK OLEH PENGGANAS2 BERSH*T 3.0 TU.

hangkedee said...

Nasi sudah menjadi Bubur bermula dari kerajaan 3 beranak PM yang kuat tidur TUDUN BODOHWI.

Anonymous said...

Hishamudin SELAYAKNYA letak jawatan...Dia gagal menagani pengganas Bershit3.0 ini dengan baik.. Gantikan dengan Tan Sri Rahim Noor...YES! Baru padan muka Fuckatan..asyik tau fuck saja..baik anuwar..baik azmin..baik shamsidar..baik eliazabeth..baik Oh-Stud bad-Rule..fuck..fuck..fuck..

Anonymous said...

kepada mamat yang menendang polis, anda adalah hero dalam kerajaan iblis bermata satu. Semoga anda sempat meneuntut ilmu ghaib untuk menghilangkan diri atau keluar dari kerajaan manusia ini...

Anonymous said...

Yang merusuh meroyan semuanya Melayu...orang Cina duduk dekat belakang gelakkan kaum yang bodoh ni, senang sangat nak diperkudakan.

Anonymous said...

tepat skali bro...tu yg sy terkejus sangat....yg dok belakang kaki instigate....dlm apa2 kes pun melayu gak yg kedepan dulu....gamaknya seronok dema nengok bangsa kita senang lupa diri ye?x de plak nk volunteer tolonh kt palestine.....riuhnya bukan main!!ish3!

Anonymous said...

tapi gambar ini tidak dilihat olih bar counsil dan suhakam. mereka tidak nampak atau tidak mahu nampak. apa yang mereka nampak ialah polis brutal. pergi jahanam sama bar counsil dan suhakam,

rahim abu said...

melayu dari dulu lagi mudah makan pujuk. mudah terpengaruh.. bukan nak kondemkan bangsa sendiri tapi kenyataan,,, pasal buat yg bukan2,, ha tengok lah sapa kt depan.. xontoh mat rempit,, ada bangsa lain??? nolih kira lah dgn jari klau cina terlinat dgn rempit memalukan !!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive