SALAUDDIN AYUB SUMPAH LAKNAT DAN PANGGIL BLOGGER PRO UMNO ANAK HARAM....

6 comments:

Ruzi Shuib said...

dia tak buat lah tu..kerana berani bersumpah...bukan macam Anwar & Azmin....

Anonymous said...

ya... setuju dgn Ruzi... jgn mengadakan yg tiada.. segala yg dibuat biar jujur, ikhlas demi agama , bangsa dan negara.. baru ada barakah..

Anonymous said...

PAS percaya pada sumpah la tu tapi dalam kes Najib dan Saiful tak percaya pulak tu.

Anonymous said...

semoga kebenaran ditunjukan Allah, dan dia yakin bahawa dia tidak membuatnya ... so wahai blogger ... bersikap adillah dan janganlah fitnah mereka yang tidak melakukannya ... kerana fitnah itu besar dosanya ... dan dimurkai Allah ... mereka yang menfitnah tidak akan diampunkan dosanya oleh Allah selagi tidak meminta maaf kepada orang yang difitnah ... so aku berharap blogger yang menfitnahnya cepat-cepatlah memohon maaf kepadanya secara terbuka kerana anda menfitnahnya secara terbuka ...

Anonymous said...

sumpah laknat bukan isu politik, ia adalah dibenarkan olih agama dan mereka yang menfitnahnya adalah bertanggungjawab di atas fitnah tersebut ... cepat-cepatlah memohon maaf kepadanya secara terbuka kerana anda pun telah menfitnahnya secara terbuka.

Anonymous said...

Dia sudah sumpah untuk dirinya. Tak payahlah defend untuk orang lain! Sumpah gelandangan ditengah jalan tanpa pegang al Quran dan tidak di rumah Allah? Hanya Allah yang Maha Berkuasa!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive