GPMS TIDAK BERADA DI LANDASAN YANG BETUL...!!!!


Dimana pendirian GPMS yang sebenarnya??

Lawan Tetap Lawan Siapa yang mahu dilawan?? Selama ini pun ada ura-ura mengatakan GPMS sudah menjadi tarikan Anwar Ibrahim dan PKR, Betul Ke??

Bersih 2.0 yang lalu ada segerombolan ahli-ahli GPMS yang di ketuai oleh salah seorang MKT GPMS dari sebuah Universiti tempatan turut serta dalam perhimpunan itu betul ker??

MKT tersebut juga khabarnya menyertai perhimpunan membebaskan Anwar Ibrahim pada malam sebelum perbicaraan kes liwat Saiful Bukhari.

Pada bersih 3.0 yang lepas ada juga ahli GPMS yang hadir berdemonstrasi.

Dalam masa yang sama khabarnya Presiden GPMS sendiri telah menghantar resume kepada perdana menteri melalui seorang pegawai PM yang khabarnya sangat rapat dengannya......resume untuk menjadi calon BN pada PRU Ke 13 nanti.

Kesan jika tidak dapat menjadi calon GPMS akan memberontak...erm takan sampai kesitu.???

3 comments:

Anonymous said...

Tak boleh percaya sangat... mungkin laman facebook Rakan GPMS ini dibuat oleh orang yang propembangkang.

Unknown said...

Wahhhh... sejak bila plak si Presiden GPMS nie berangan nak jadi calon YB?

Anonymous said...

Apa kena mengenanya lagu belajar terus belajar @ (status) lawan tetap lawan oleh admin Rakan GPMS dengan perkara yang di sebut ni? GPMS non Partisan.. dekat Bersih kami ada, dekat Perhimpunan UMNO Kami ada, Harimau Malaya malaya main bola pon kami ada. Kami SEDAR yg mana baik yang mana buruk. Kami selami sendiri sesuatu perkara untuk memahami dan menyebarkan isu. Presiden GPMS rasanya masih waras dan masih berpijak dibumi yang nyata... Kami sedar Bahawa maju mundur, kaya miskin dan hina mulianya Agama, Bangsa serta Tanah air di tangan kami. - RAKAN GPMS.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive