WOW..!!! Artis Malaysia Seksi Betul...!!!!


Umum sudah tahu bahawa artis kita, penyanyi, pelakon dan sebagainya adalah menjadi milik masyarakat. Membawa gelaran publis figure, seseorang artis itu seharusnya meletakkan batu asas untuk tahu bagaimana untuk tampil di khalayak agar menjadi contoh dan model.

Namun, apa yang saya nampak, sebaliknya berlaku. Artis kita kian berani untuk tampil dengan pakaian yang menjolok mata. Inikah yang dikatakan Ikon Malaysia? Inikah budaya yang dibawa oleh orang Malaysia?

gambar seksi nurul

Berpakaian seksi… itukah budaya kita? Apabila menjadi milik masyarakat, segala gerak laku dan tindak tanduk artis itu akan menjadi tumpuan dan bualan orang.

Artis kita kini kian berani. Lihat sahaja pakaian yang dikenakan oleh Dayang Nurfaizah di Pentas Akhir Ikon Malaysia yang agak berani tampil dengan skirt pendek. Bagi Dayang Nurfaizah, katalah apa sahaja, dia tetap dia dan begitulah cara Dayang. Dayang tidak mahu digelar seorang hipokrit.

7 comments:

Anonymous said...

walau pun pedih tetap aku sebut jugak sebab dah tanggungjawab aku sebagai umat islam...

ni la contoh pengikut ad dajjal...

sedih aku tengok artis sekarang nie...

murah...sangat murah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

hahahaha....knp xbogel trus jew...nk tggu bumi bgoyang kew bru nk insaf artis mlaysia ni..ptt rmaja kita skrg rmai yg dh tpesong cara bpkaian...

Anonymous said...

bijak nye alasan..taknak hipokrit konon..padahal ko la hiokrit agama terbesar..ngaku Islam tapi becara kafirun..

Anonymous said...

Belum cukup sexy. Sbb aku xnampak puting tetek depa lg. Wawawak

Anonymous said...

Belum cukup sexy. Sbb aku xnampak puting tetek depa lg. Wawawak

Anonymous said...

Saya seru semua artis. . bacalah berulang-ulang ayat Al-Fatihah. . dan seboleh-bolehnya fahamilah maknanya dengan bersungguh-sungguh agar kamu semua selamat didunia dan akhirat. Lihatlah apa kesudahan hidup artis dibarat? mengapa kamu masih mahu berkhiblat kesana? wahai artis Malaysia? tolonglah beri perhatian diatas nasihat ini.

Anonymous said...

harap2 diorng baca komen2 korang nih..arap berubah '

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive