Lim Gun Eng Kurang Ajar Tak Mahu Mintak Maaf..!!!


Ketua Menteri, Lim Guan Eng didesak memohon maaf kepada rakyat di negeri ini berikutan tindakan kerajaan DAP Pulau Pinang merobohkan bangunan tempat letak kereta bernilai RM5 juta di kawasan pelancongan Bukit Bendera di sini.

Ketua Pemuda BN negeri, Oh Tong Keong berkata, perbuatan tersebut disifatkan pembaziran wang rakyat kerana akibat kesilapan kerajaan negeri itu sebanyak RM8 juta lagi terpaksa dibelanjakan untuk membina semula bangunan tersebut.

"Guan Eng selaku Pengerusi Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC) perlu bertanggungjawab dan meminta maaf.

"Beliau juga perlu mengembalikan wang RM5 juta yang disalurkan oleh Kementerian Pelancongan supaya Kerajaan Pusat boleh mengadakan lebih banyak program untuk rakyat," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita semasa melawat bangunan tempat letak kereta di Bukit Bendera di sini hari ini.:- Utusan

2 comments:

Anonymous said...

Daylight robbery by the PR govt of the day....siang siang rakyat Pulau Pinang ditiupu dan duit rakyat dikebas.. Tahniah rakyat Pulau Pinang kerana memilih mereka yang jahil dan tidak bertamadun sebagai pemimpin.. Teruskan menyokong DAPing, Paspig dan PKRpigss.

Selesai Penang..keindahan mu hanya tinggal kenangan

Anonymous said...

LGE ni kepala pangsai. Nak tipu orang Melayu mcm singapura konon...boleh belah la lu cina celaka..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive