Anwar Ibrahim Akan Letak Jawatan Sebagai Ketua Umum???


Arena politik negara baru-baru ini digegarkan dengan kenyataan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyatakan hasratnya untuk bersara dari arena politik jika pembangkang kalah dalam PRU13 yang akan datang.

Jika dilihat sekali imbas terhadap kenyataan ini, ia sudah pasti menimbulkan pelbagai persepsi dan tanggapan dikalangan rakyat biasa. Tetapi bagi golongan yang sentiasa mengikuti perkembangan politik dari dekat, kenyataan Anwar itu sudah pasti menimbulkan pelbagai tanda tanya dan kemusykilan.

Persoalannya ialah mengapa pada ketika saat ini, Ketua Pembangkang ini menyatakan hasratnya untuk berundur andainya pembangkang kalah? Adakah Anwar benar-benar mahu berundur ataupun ianya hanya dijadikan penanda aras untuk meraih simpati daripada penyokong pembangkang khususnya dan di pihak rakyat secara amnya.

Dan tidak lama selepas itu, keluar pula kenyataan dari Menteri Besar Kelantan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat yang tidak bersetuju dengan pendirian Anwar untuk berundur sebaliknya harus diteruskan hingga pembangkang berjaya menguasai Putrajaya. Sleanjutnya Di KLPOS

4 comments:

Anonymous said...

inilah peluang untuk tidak mengundi PR dan lihat Anwar akan pegang kata2nya atau cuma satu lgi cara untuk memperbodohkan org dan spin yg tk berkesudahan buat kepentingan peribadi...

Anonymous said...

Test market aja tu....tagih simpati he he he Nak bersara dari politik?????? Bersara dari liwat dan meliwat tak ke Anuar?????

Anonymous said...

Betul..., betul... betul..betul....

Mamat tu bukan saja pengamal tegar LGBT tapi juga *CTSB



*cakap tak srupa bikin

Anonymous said...

boleh caya ke?????????

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive