HOT BEB..!!! Mangsa Liwat Anwar Ibrahim Yang Terbaru Buat Laporan Polis..!!!!


Papa Gomo baru mendapat maklumat bahawa petang tadi ada laporan Polis telah dibuat keatas Dato Seri Anwar Ibrahim oleh seorang Mahasiswa dari Utara yang menyatakan beliau telah diliwat Oleh Pemimpin PKR pada malam sebelumnya.

Tidak diketahui sama ada laporan tersebut benar ataupun sebaliknya namun yang pasti semua Kedutaan dalam Malaysia diminta untuk tidak melindungi Anwar Ibrahim jika beliau bertindak menyembunyikan diri sepertimana kes liwat yang terdahulu.


"Can I Fuck U Today?"

Laporan Polis oleh Mahasiswa itu dibuat di Balai Polis Negeri belah Utara. Sama sama kita nantikan apa perkembangan selanjutnya. Selanjutnya Di PAPA GOMO

8 comments:

Anonymous said...

Bilalah nak serik...

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

mat sabu said...

kepada anon 11.55,
sila komen dekat malaysiakini ye sayang intan payung

Anonymous said...

Malykn tu post bias sblh jek ko g la copy paste sna pulk..he

Anonymous said...

Setakat taip..baca dan copy paste nak buat apa kalau tidak dihayati!!!

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Jangan hanya dek imbuhan wang yang tak seberapa dan posisi jawatan yang sementara,anda sanggup menyebarkan berita yang belum pasti kebenarannya.
Bayangkanlah bagaimana mungkin anda menyuapkan hasil dari sumber yang menjijikkan ini ke mulut ahli keluarga anda.
Bersegeralah untuk bertaubat dan hadirkanlah diri ke majlis-majlis ilmu supaya diberikan panduan untuk anda melihat dengan mata hati yang mana satu kebenaran dan yang mana satu kebatilan.

Anonymous said...

Tuan Anonymous... saya pun mendoakan perkara yang sama kepada tuan. Semoga tuan dapat juga melihat dengan mata hati yang mana satu kebenaran yang mana satu kebatilan...

Lumrah manusia Tuan.. perkara yang kita percaya selalunya dianggap kebenaran and perkara yang orang lain percaya selalunya dianggap kebatilan..

Anonymous said...

nantikan pendedahan selanjutnya....tak perlu nak gaduh2 bersabarlah..kebenaran perlu di tegakkan..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive