Kadir Sheikh Fadzir Menyalak Di Himpunan Hijau..!!


Sudah kaya mahu kaya lagi, ini lah pemimpin yang belum puas dalam hudupnya, kini bediri di pentas Pakatan Rakyat memesongkan orang melayu. Lihat Video Dibawah

8 comments:

Anonymous said...

dulu kaut kekayaan dalam kerajaan lepas tu kata kerajaan plak tak betul... la ni skrg nak kaya lagi sampai nak bawak ke lubang kubur keee..

Anonymous said...

Mamat ni adalah orang tua yang tak sedar diri dan tak relevan dan tidak bersyukur. Biarlah si luncai terjun dgn labunya.

Anonymous said...

Mamat ni bukan setakat hitam kulit, dalam perutpun hitam legam.Jenis manusia tak kenang budi..Poorah Kadir..!!!

Anonymous said...

dulu bagi rasuah kat pengundi dia... la ni dia kata UMNO bagi rasuah... dia tak ingat dia dulu ketua UMNO.. apa la kadiaq...

Anonymous said...

KAU TAK SUKA DIA TAPI ORANG PAS SUKA. MACAM ANWAR JUGA KITA TAK SUKA TAPI NIK AZIZ PUJI MACAM SUPERSTAR. SI KADIR NI DAH TAKDE TEMPAT DALAM UMNO JADI DI CARI TEMPAT LAIN YG BOLIH DIA MENJADI POPULER MACAM DULU. UMNO PERLUKAN ORANG MUDA YG. DAH TUA TU MACAM SI KADIR INI BIARKANLAH DIA, BERAPA LAMA LAGI DIA BOLIH TAHAN, KAN DIA DAH TUA.

Lompat Katak said...

Kadir ni bukan Melayu tapi kaling. Kaling yg tak sadar diri! Kadir itu Kaling. Ini Kadir Kaling tak sadar diri!

Anonymous said...

PAS NGAN UMNO IBARAT KENTUT DAN BERAK..SAMA2 BATAL WUDUK..
DOK MACAM PUKIMAK...




KRIANGSAK ANNATAPON

Anonymous said...

Melayu makan Melayu, Puak racist jahanam ketawa kuat-kuat. Nak ke bangsaku, Malaysia ditadbir puak racist tu. Pikirkanlah nasib anak-anak dan cucu-cucu Melayu yang akan datang... BN bukan semua perfect, tapi pakatan rakyat jahanam takde satu pun betul.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive