Apa Kata Anda Tentang Gambar-Gambar Ini??


Maza Yahudi



Najib Jumpa Ulama


PAS Jumpa Rabai

17 comments:

LADO TOKOU said...

Pasti PAS kata Dr Asri dah masuk Yahudi....muahaaaaaaaaa

boy_milo93 said...

masalah bile org yg setek ilmu komen..
bo0 sma dia...bo0~
boo dlm air..blupblup..hahaha..
ngek punye admin...
ngaji mn ni.?
tahap pndidikan.?

Anonymous said...

Budak milo..sblum kau mengata org,pham dulu..
Pegi la kaji & phamkan fahaman syiah baru bersuara..

Anonymous said...

hehehe lawok bebenor isunya...nak habaq mai... orang2 yang dok pegi jumpa yahudi apa semua dalam gambar nih semuanya orang ilmu tinggi taraf PENDAKWAH...

ada gambar 1 lagi dok pegi jumpa ULAMA besar mekah tu orang panggil ORANG YANG KENA DAKWAH... beza orang kena dakwah dengan PENDAKWAH...

usin said...

ye ke anon 10:42 am. mcm tu ke. bila la yahudi tu nk masuk Islam. ke pendakwah dh kena dakwah. kena fikir dlm2 ni...

Anonymous said...

setakat pakai serban dh jd ulama?? nik aziz dgn hadi tu xder tokoh ulama bg aku....bodoh sgt dan bacul....

Anonymous said...

Budak milo ni puak syiah...

Anonymous said...

syaih menyeleweng. cuba create agama islam baru. mereka sebenarnya lebih hampir kepada kekafiran. cara pemikiran mereka totally jauh dari apa yg di jar oleh Nabi. Sila berkenalan/berkawan dgn syiah Iran dan anda akan tahu.

Anonymous said...

dr Maza tu kalau xdak pendinding kuat...buat2 jer kena mandrem dgn rabai tu

Anonymous said...

#buta-buta..

fend said...

kata sy = syabas!

Anonymous said...

Dr Maza kan pro yahudi...
Sebab syiah adalah alat yahudi utk memecahbelahkan umat islam... Allah akan tunjuk satu persatu .... Tak lama lagi akan keluar bukti paling nyata... Tengoklah

Zulkiflee Abdullah said...

Kalau setakat gambar tak menunjukkan apa-apa. Yang kita nak tahu kandungan ceritanya.

Lord Harry said...

Xyah ckp byk lar...klip terang2 muka pemimpin korang menyundal pun korg xcaye,lg lar gmbr ni korg nk caye?admin:xpyh lar susah2......hati dorg ni tertutup,wat ape pn x blh....

Anonymous said...

fuckatan...paspispus...dapig..motherfucker...haram jadah punye parti..

Anonymous said...

di harap anda semua mendalami apa itu syiah supaya kita tak jd mcm negara arab sekarang ni....kesian aku tgk saudara islam aku di iraq ahli sunnah wal jamaah ditindas di bunuh kejam.....

Anonymous said...

Bengong punye PAS. Yg lagi bengong, pengikut2 PAS... elok2 mak bapak ajar ugama yg betul, dah besor masuk PAS, tukar jadi syiah....haram jadah betoi..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive