HOT BEB..!!!!! Blogger Omak Kau Dah Tak Betul Bangang Meroyan...!!!

alt

Semalam tersebarnya gambar Datin Sri Rosmah bersama pelajar-pelajar tahfiz ketika rumah terbuka Datuk Sri Noh Omar.

Gamar-gambar itu telah dimainkan blogger pembangkang yang terlalu bencikan Datin Rosmah dan gambar tersebut telah diputar belitkana ceritanya sehinggakan Harakah pun tersalah jugak.


alt

Blogger tersebut tidak sepatutnya memainkan gambar itu tampa penjelasan dan pengetahuan dari mana-mana pihak.



Hari ini Blogger yang terlalu bangang meroyan itu telah diserang bertubi-tubi apa bila KLPOS.COM  menyebarkan gambar Datin Rosmah bersalaman dengan pelajar tahfiz dan artikel balas kepada Harakah. dengan itu bloger bangang meroyan pun membuat artikel membela diri dan menyalahkan KLPOS jugak dan Papa Gomo.

Apa yang pelik artikel membela dirinya itu adalah salah sama sekali tidak betul kepada siapa blogger bangang meroyan tu nak salahkan??, adakah blogger tersebut suda tidak betul??

Masa Bila pulak KLPOS.COM bertukar kepada KLPOS.BLOGSPOT..!!!!

Sememangnya blogger Omak Kau..!!! perempuan gila meroyan ini sudah tidak betul..




2 comments:

Megat Alam Gempita said...

Dari riak muka makcik ni Teman dapat menilai pompuan ni jenis desperate, spesis kuat mengumpat, suka menunjuk-nunjuk, kuat memerintah, mulut capoi dan sentiasa tidak puas hati dengan kehidupannya. Ciri-ciri penting yang sesuai untuk jadi malaun dan pelesit kepada fuckatan yang rosak dan membinasakan.

anti bohmau said...

Apa nak dikata, puaka2 pro-pr ada LESEN GILA semuanya....lesen fitnah lesen maki hamun org, lesen mmanipulasi cerita sedih diri sendiri....mcm2 lesen yg nwar ngn tok guru keluarkan...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive