Anti Laynas Menggila Di Kuala Lumpur...!!!!


"FUCK POLIS & DBKL" Itulah yang dikatakan oleh Cina Cibai sepertimana didalam gambar diatas. Apakah anda tahu atau sedar siapa Polis dan DBKL yang menjalankan tugas itu? Bukan bangsa Melayu?


Kuala Lumpur kita punya.... Kita punya Kita Punya...... Itulah gambaran sebenar sikap bangsa Cina Cibai semalam yang jelas mengambarkan sikap rakus mereka. 


Tindakan Cina Cibai semalam dengan gelagat bangsatnya disekitar Kuala Lumpur mencerminkan sifat sebenar bangsa ini yang dahagakan kuasa bagi menghalau orang Melayu keluar dari Kuala Lumpur. Malah ini semua merupakan satu perancangan mereka dalam mengambil alih Malaysia pada PRU 13 kelak. - Papa Gomo

10 comments:

Pemikir said...

mencabar nampak. yang melayu tu buat hiasan je. jadi balaci dan bahan bodohan mereka

patriot said...

Jangan sampai hilang sabar...

Anonymous said...

apa yang berkuasa boleh buat!!!!!!!!!!

Anonymous said...

bayangkan kalau org melayu pi buat kat petaling street......

Anonymous said...

Melayu sabar Sampai negara tergadai

Anonymous said...

Apa masalah org baju hijau ni nak berseronok di tengah kota raya tu..biarkan.. biarkan.. Hishamuddin kan ada.. walaupun dia lembik biarlah dia take care..fikirkan sesuatu untuk tindak balas..bukan fikir sesuatu yg bukan kena mengena dengannya.. ada ke patut dia pikir pasal kutipan derma untuk palestin..walhal banyak lagi NGO.. Putera UMNO, PGPO yang boleh tackle pasal kutipan gaza itu..takde standard punya Menteri..

Selendang Merah said...

wow terbakar ni.... Hampehh... Sedia berlengan...huhu

Pedang Sibuti said...

Salam Malaydelima,

Mohon pautkan link kami sibuti-selamanya.blogspot.com

Terima kasih.

Salam dari bumi kenyalang.

Anonymous said...

layan dulu....nanti baru bangsat2 ni tahu org MELAYU macam mana...lalalalala...lupa ke kisah pedang terbang 1969????

Anonymous said...

mereka juga lupa kisah 'Panglima Hitam/Panglima Salleh' yg menyembelih komunis di Batu Pahat...,mereka lupa anak cucu Panglima sedang memerhati dan sudah menyenseng lengan...Mereka lupa orang Islam yang patuh..ada malaikat yang melindungi mereka...ada kuasa ghaib yg membantu atas izin ALLAH.mereka lupa orang Islam ada wali2 yg sedang menunggu untuk memberi kerjasama.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive