DAP EDAR RISALAH PERKAUMAN....!!!!!



Mungkin Melayu tidak faham apa yang terkandung dalam risalah yang diedarkan oleh DAP tetapi maknanya adalah :"Kita dah monopoli ekonomi. Ayuh! DAP, MCA, Gerakan! Mari kita kawal politik Malaysia. Sekarang atau tidak.." 


Risalah risalah yang diedarkan ini dengan jelas mengajak kaum Cina tampa mengira fahaman politik sama ada disebelah pihak Kerajaan BN iaitu MCA ataupun GERAKAN untuk bersatu bagi memastikan kuasa politik orang Melayu tersungkur pada PRU 13 ini.


Nampaknya memang semakin lantang kaum kaum Cina DAP membangkitkan sentimen perkauman didalam Malaysia ini. Kuasa Melayu yang selama ini bersama sama MCA dan Gerakan serta parti parti lain telah digugat secara jelas melalui sifat Racist permainan DAP.

Jika ianya menjadi realiti maka seluruh kaum cina akan bersatu bagi memastikan kuasa politik Melayu lenyap sepertimana yang berlaku kepada Singapura. Melayu didalam PKR dan PAS mungkin akan kenyang dengan sogokan DAP sepertimana yang telah berlaku kini di P. Pinang, Selangor dan lain lain tempat tetapi anak bangsa kelak?



Bangkitlah orang orang Melayu, bersatulah tampa mengira fahaman politik dengan memastikan bangsa bangsat cina DAP terkubur pada PRU 13 ini. Jangan kita ketawa dengan kejatuhan UMNO yang telah mentadbir Malaysia sekian lama dek kerana sikap cemburu kita dengan Melayu yang berjaya tetapi bunuhlah mereka pengkhianat yang menjadi tali barut Cina.

Sudah sampai masaanya orang Melayu bersatu. PRU 13 nanti bersatulah orang Melayu demi kuasa yang semakin mengecil ini. Bukan untuk kegemilangan kita tetapi untuk kegemilangan anak anak kita yang akan datang.

Psssttt..... Jika Cina boleh bersatu nak jatuhkan Melayu kenapa Orang Melayu tidak bersatu nak mempertahankan tanah bumi bertuah warisan Nenek Moyang kita? - Papa Gomo

5 comments:

Unknown said...

Bukan nya pasal cina bersatu atau pun melayu bersatu, sekarang tujuan utama PR ialah menghapuskan UMNO!

Anonymous said...

elok la tu sebelum ni ko dah kenyang makan duit kerajaan , dlm masa yang sama ko kutuk kaw kaw ,tak payah makan duit pencen la woi... ni la satu contoh HIPOKRIT

Anonymous said...

kita tahu isu ini memang sensitif kpd orang melayu.... tetapi kita kena faham keadaan skrg hanya beberapa bulan sahaja lagi pru 13 hampir tiba dan melihat pula pd isu murtad yg baru dicetus oleh nurul izzah yang menyebab banyak kebangkitan kemarahan rakyat pd pakatan pembangkang ini dan sokongan pd pr juga berkurng dan sokongan pd bn pula semakin meningkat terutama melayu, bumiputera...melihat pula pd isu dap ini pula menunjukkn isu yang baru ditimbulkan ini tidak ubah seperti mewujud perpecahan dalam komponen bn yang semakin kuat bersatu.... jadi pembangkang hanya untuk mengalih perhatian rakyat drpd isu murtad nurul izzah.melihat pd isu baru ini drp dap ialah parti komponen bn mesti bersatu kukuh dan cuba jangan terpengaruh pd kata2 pembangkang ini.

Anonymous said...

isu ini sebenarnya cuba memecahbelahkan bilangan undi cina yang masih menyokong bn dan memecahbelahkan parti komponen bn. Bersatulah bn.

Anonymous said...

cikgu pencen.. sebab itulah DAPig melalui rangkai pr mereka cuba utk menghapuskan umno sebab umno adalah parti melayu islam yg paling kuat sekali di malaysia.. kalo umno dah hancur maka senanglah cina mengambilalih tampuk pemerintahanan sebab anwar tu cuma boneka bagi mereka.. kalo cina berkuasa hancurlah melayu dibumi sendiri..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive