Rakyat Selangor Berterimakasih Kepada MB Selangor...!!!


TERIMA KASIH Khalid Ibrahim kerana berjaya menambat hati rakyat Selangor dengan janji manis penuh palsu dari anda. Terima kasih Khalid Ibrahim kerana selepas 4 tahun memerintah segala harta rakyat Selangor berjaya dirampas umpama penyamun tarbus.

Mendapat berita sedih dari salah seorang rakan JB di ibu negeri Selangor, Shah Alam yang mana kawasan rumah pangsapuri yang didiami beliau dan keluarga sudah seminggu tiada air. INI BUKAN SALAH KHALID!!

Akibat dari ketiadaan air dari pili di rumah, maka mereka terpaksa berpindah sebentar ke Kuala Selangor dan berulang-alik ke Shah Alam setiap hari untuk mendapatkan air bersih dan menjalankan aktiviti harian. INI BUKAN SALAH KHALID!!

JMB juga telah meminta maaf dan menghantar short-notice kepada hampir 100 penghuni rumah memberitahu yang SYABAS telah memotong bekalan air buat sementara waktu atas arahan dari pihak atasan. INI JUGA BUKAN SALAH KHALID!!

Dan yang lagi mendukacitakan, hampir semua penduduk yang tidak menerima air itu adalah MELAYU yang konon hendak dijaga kebajikannya jika pakatan memerintah. INI SERIUS BUKAN SALAH KHALID!!

Jangan disalahkan Khalid Ibrahim kerana yang mengawal semua urustadbir kerajaan negeri Selangor bukanlah beliau. Beliau hanyalah menjadi patung yang duduk diatas kerusi empuk dan mendengar arahan. Siapa yang mengawal Menteri Besar Selangor?? Tepuk dada Faekah, tanya Khalid!!! Jawa Bernam

8 comments:

Anonymous said...

Simpati saya pada penduduk yang tiada AIR. Memang susah jika tiada AIR...Ingatlah bila mengundi di Pilihan Raya..jika tersilap undi merana sepanjang masa. Ini baru AIR bayangkan jika mereka memerintah negara, Waliyazubillahminzalik!

Anonymous said...

padan muka, undi la pr lagi!

Anonymous said...

senang saja nak atasi masaalah air ni, pasang saja paip dalam tanah, pasang pump, setiap rumah pasang satu atau dua, untuk flat pun pasang sama, jadi untuk tingkat atas ada paip dari atas sampai bawah. pasang pum kat aras groud floor, kalau flat ada 50 unit, 50 unit lah pum tu, nampak cantik ada paip naik turun bangunan, boleh cat warna warni, bole masuk guiness book world record,..simple solution..

Anonymous said...

wow what a great idea, underground water well with a pump,, lets do it,..

Anonymous said...

idea anon916 power lah...patut pamerkan kepala hotak lu kat orang ramai...boleh masuk guiness book world record coz hotak geliga paling bangang...

Anonymous said...

la..kat bangunan pejabat aku di kaw inds. selat klang utara pun takder air nie..dah lima hari nie..nak cuci punaipun kena pakai air mineral...nak buang air besarpun ditahan-tahan sampai balik umah!!bilik air bau jangan lah
cerita...bau hancing tak bercuci oleh bibik cleaner!!

JANGAN SALAHKAN KHALID!?..HEHEHEHHE..TERIMALAH KASIH PD KHALID!!

zee said...

Salam Semua,

Ada pengumuman sikit harap maaf

Jom buat free website di http://webdesign2u.info/ baru dilancarkan dari syarikat malaysia

Anonymous said...

AKU SETUJU DGN ADMIN NIH... MMG PERKARA2 DI ATAS MMG BUKAN SALAH KHALID GAGAP. DIA MMG MENJALANKAN TUGASNYA SEBAGAI BALACI KEPADA TOKEY2 BABI DAN JUDI DLM BARISAN EXCO NYA YG SGT BERKUASA ITU UTK MENYUSAHKAN, MEMBUNUH SERAMAI MUNGKIN UMAT MELAYU DI SELANGOR. MANA MUNGKIN KHALID GAGAP BERANI BERSUARA KERANA SEBENAR BENAR PEMERINTAH DALAM SELANGOR BUKANLAH PKR TAPI DAP !!! BERAPA RAMAI CINA DAN KELING DAP DLM EXCO KAHLID GAGAP??? BRP KERAT JE MELAYU???? YG SGT HERAN TU, KETUA DIA (SI IBLIS YG SUKA LUBANG TAIK JANTAN) TU PUN TAKDE PLAK TEGUR SI GAGAP NIH.....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive