Semakin Kurang Ajar Cina Pulau Pinang...!!!!

Gambar Dari Kedah.kini

Seorang lelaki berbangsa Cina telah menghina Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dengan menunjukkan isyarat lucah. Beliau yang dikenali sebagai Leong Pei Koe, 29 dikatakan telah melakukan pebuatan biadap itu ketika kenderaan yang dinaiki Tuanku Hajah Haminah melalui Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas.

Logikkah seorang lelaki yang waras, menunjukkan isyarat lucah kepada umum hanya kerana berselisih faham dengan bapanya didalam kereta seperti yang dimaklumkan oleh Leong Pei Koe kepada pihak Polis semasa penahanannya?

Apakah maknanya semua ini? Adakah rakyat Malaysia mahu menggadaikan ketenteraman negara hanya untuk memberi ruang DAP berkuasa? Berbaloikah jika Agama, Bangsa dan Tanah air tergadai semata-mata percaya kepada janji-janji kosong mereka-mereka itu? Mari fikirkan bersama.

Semakin hari, para penyokong pakatan pembangkang dilihat semakin melampau dan kurang ajar. Demi kuasa, tingkah laku dan perbuatan mereka seolah tiada sempadan, namun ia bukanlah menghairankan kerana semenjak pilihanraya yang lalu pakatan pembangkang dilihat begitu ghairah akan kemampuan mereka untuk merampas kuasa di Putrajaya.

8 comments:

Anonymous said...

Dah terlalu kerap orang Melayu dihina, diprovok..... Cukup2 la kita beri muka kat puak2 ni... Dulu NAMAWEE, sekarang ni Leong plak.... Udah2 la Melayu diperbodohkan...

Anonymous said...

Budak ni kalau ada depan aku memang nayalah jawapnya..!

Anonymous said...

InsyaAllah 13 May ver 2.0 yg ditunggu2 akan berlaku dan bermula di Pulau Pinang...

Anonymous said...

InsyaALLAH 13 MEI V2.0 yang dinanti2kan pasti akan berlaku bermula diPULAU PINANG.Yang pasti kami hanya menunggu GENDANG PERANG diMULAKAN...FISABILILLAH....ALLAHHUAKBAR!!!

Anonymous said...

ver 2.0... buat persiapan awal .... ingat-ingatkan saudara se Islam..

Anonymous said...

Aku harap abg kat dalam penjara tu ajar dia cukup cukup...

Anonymous said...

Nak ke banjar , jawa dan bugis malaysia tolong melayu lawan cina macam 13 mei dulu?

Anonymous said...

bukan sahaja cina dan india dah kurang ajar . INDON pun ikut sama. SEBAB MELAYU TAK BERSATU.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive