Tian Chua Di Halau Penduduk Felda Pasoh...!!!


Satu ceramah yang membabitkan ahli parlimen Batu, Tian Chua di Felda Pasoh 3, Jempol terpaksa dibatalkan akibat bantahan beberapa NGO yang marah dengan kenyataan beliau yang mendakwa insiden pencerobohan pengganas di Lahad Datu, Sabah, sebagai sandiwara UMNO.

Dipercayai bantahan yang dilakukan oleh GMPN dan beberapa NGO di kawasan Jelebu pada satu ceramah yang dianjurkan oleh PAS Kawasan Jelebu, di markas PAS Felda Pasoh 3, Jempol.

Pihak berkuasa diberitakan membatalkan ceramah tersebut bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku.

Pada 1 Mac yang lalu, Portal Keadilan Daily melaporan kenyataan Tian Chua yang mendakwa pencerobohan di Lahad Datu hanya sandiwara Kerajaan untuk menakut-nakutkan rakyat, seolah-olah wujud suasana tidak aman di Sabah.

Sehingga kini, 205 laporan polis tekah direkodkan berhubung kenyataan yang dikeluarkan Naib Presiden PKR, Tian Chua, yang dilihat cuba mempolitikkan insiden pencerobohan di Lahad Datu, Sabah. Disini

6 comments:

Anonymous said...

elok sgt la tu kemana anjing anwar pi rakyat patut buat bantahan biar beliau rasa mcm mane perasaan rakyat..tempar telur busuk tahi sbb mulut longkang beliau tu busuk mcm bangkai babi

Anonymous said...

jangan biarkan pengkhianat,pengfitnah,pembohong bermaharajarela dalam negara.....ambil tindakan dengan segera

usin said...

KENAPA CERAMAH ITU DIBATALKAN? PATUTNYA PIHAK BERKUASA BERI KEBENARAN KEPADA TIANjing CHUA BERCERAMAH. UNTUK MENJAGA KESELAMATANNYA TIANjing CHUA DILETAKKAN DALAM SANGKAR ANJING SUPAYA TIADA SIAPA YG BOLEH MENCEDERAKANNYA...

Anonymous said...

tak ada sapa ke yg berani baling batu ke..kayu ke kat mulut jongang anjing ni????

Anonymous said...

apa kata suroh PAKATAN RAKYAT TEMPAH SATU SANGKAR..ala ala cerita KING KONG..masukan si CINA KURANG AJAR ni kat dalam SANGKAR lepas tu beri dia MIKROFON suroh dia BERCERAMAH..

Anonymous said...

Lucut saja Kerakyatan si pengkianat nie. Rakyat yang tidak menghormati Rukun Negara. Muka macam ni nak jadi pemimpin????, sememangnye tidak layak.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive