Doa Menghancurkan Umno Sebenarnya Menghancurkan PAS...!!!!


Perbuatan mendoakan kehancuran ke atas umat Islam yang lain bukan sahaja ditegah oleh agama bahkan ia menjadi satu amalan sesat dan hukumnya adalah haram.

Pengasas Pondok Geting Tumpat, Abdullah Sa'amah berkata, perbuatan tersebut termasuk dalam golongan Khawarij di dalam sejarah perkembangan Islam yang ternyata telah rosak akidah dan terkeluar daripada landasan sebenar.

Katanya, apatah lagi jika tindakan itu dilakukan oleh kumpulan yang berkompromi dengan golongan yang terang-terangan menentang Islam.

"UMNO itu orang Melayu dan beragama Islam. Mereka juga berpaksikan kepada mazhab Ahli Sunnah Waljamaah. Mereka juga golongan yang mempertahankan kedaulatan agama.

"Tapi sikap Pas yang mendoakan kehancuran ini sudah keterlaluan, dia tidak sedar bahawa kalau UMNO hancur maknanya golongan yang menentang agama akan naik, bukan Pas kerana Pas tidak dominan dalam pakatan pembangkang.

"Memberi laluan kepada orang yang menentang Islam naik ini adalah perbuatan berdosa besar dan haram di dalam negara yang telah menjadikan Islam sebagai agama rasmi," katanya kepada Utusan Malaysia hari ini.

Beliau mengulas mengenai Pas yang mengerjakan solat hajat dan berdoa supaya UMNO dihancurkan.

Turut didoakan juga alah memohon supaya pembangkang mendapat jalan mudah ke Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang.

Sambil menyifatkan puak yang cuba untuk memusnahkan pendokong Ahli Sunnah Waljamaah sebagai 'anjing neraka', Abdullah turut menegaskan bahawa golongan tersebut wajib ditentang.

"Sesiapa yang menentang, yang ingin menghancurkan orang yang berpegang kepada Ahli Sunnah Waljamaah, adalah menjadi kefarduan kepada kita menentang balik orang itu," katanya.

5 comments:

Anonymous said...

Menghina Allah, se olah2 Allah tu pekak dgn doa menjerit2.

Anonymous said...

doa kehancuran umno oleh pas sedikit demi sedikit telah menghancorkan pas dan patua kafirkan umno sedikit demi sedikit, kafir terpalit ke muka pas semula... balasan Allah swt

Kipas LED Pru13 said...

doa la lagi..umno boleh bersabar walaupun didoakan mcm tu, xpernah aku dengar doa hancurkan pas oleh pemimpin2 umno, taksud terlajak http://kipasparti.blogspot.com/

Anonymous said...

Kesian tengok dia nie.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151392818476840&set=a.10151324968561840.1073741825.16194831839&type=1&theater
..kurang kasih dan perhatian...orang takmau dok sebelah dia...nak tengok pun klu boleh takmau...kesian muka pun kelat ja...Tkpelah pemimpin zuhud kan...komen pengikut punyalah nak kipas...tapi, hakikatnya..Allah sajer yg tahu...udah2 ler tu atok yer...Nak pi Putrajaya boleh sangat2...pi masjid pon boleh, pi taman putrajaya pon boleh sangat nak dating ngan bini boleh boleh....dengan cucu pon boleh...teringin sangat kan nak pi...hah, pi lah Putrajaya...kitorang pon pi sana takde bayar sesen pun...siap dua tiga pagi pegi pon tak kena marah...

Anonymous said...

Adik beradik mulut celupar besar pahala mak bapak mereka berdua ni.. Sekarang sapa yg ko? Sapa yang berzina? Sapa yg patut kena hudud? Aku nasihatkan kalu nak berzina join lah parti pas, N.ajis blh ampunkan dosa.. Takda masalah, kalau dah timbalan presiden pun kaki burit anak buah tah kaki apa pun aku tau la.. Itu yg baru sedikit Allah dedahkan yg tak terkantoi tu brapa ramai.. Al juburi lg best lps main pantat dan jubo terus jadi imam baca khutbah org2 pas jd makmum.. Terlampau nak pahala sgt kan? Kpd muslimat pas korang just jd penyedap je.. Yg rambut blonde dan ber jeans ketat jugak pilihan mustafa ali..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive