Agenda Sulit DAP Dan PAP Semakin Tercapai...!!!!


Agenda Sulit DAP dan PAP Semakin Tercapai ... ORANG MELAYU MASIH BUTA MURAKKAB


Berapa ramai ORANG MELAYU yang masih tidak mampu membaca dan menganalisis 'TSUNAMI CINA' dari perspektif yang lebih mendalam dan secara khusus setelah diumumkan keputusan Pilihan Raya Umum ke-13.

Baca dan fahami terlebih dahulu analisis-analisis ini :

ANALISIS 1
ANALISIS 2
ANALISIS 3
ANALISIS 4

Secara PUKUL RATA, 95% hingga 97% kaum Cina MENOLAK Barisan Nasional dengan memilih Pakatan Haram yang diketuai DAP.

Kita boleh andaikan secara PUKUL RATA juga, perkara yang sama BAKAL BERLAKU untuk Pilihan Raya Umum ke-14 ... 95% hingga 97% kaum Cina PILIH Pakatan Haram.

Amaran 'TSUNAMI CINA' bukan sekadar amaran BANGSA KIASU ini mahu menguasai Malaysia. Agenda lebih halus dan sulit puak-puak KIASU negara ini dengan puak-puak KIASU negara jiran telah lama berlaku dan berjalan lancar.

Dalam BAHASA KASAR, agenda sulit 'underground' di antara DAP dan PAP disusun dengan begitu rapi dalam MENGURANGKAN MASALAH yang sedang menimpa Singapura.

MASALAH BESAR yang sedang menimpa SINGAPORK adalah TIADA LAGI tanah untuk dibangunkan bagi perumahan, TRAFIK JAM yang cukup teruk, PENYELENGARAAN air dan elektrik yang cukup membebankan, sektor PELANCONGAN yang semakin merudum, INFLASI, kos sara hidup MELAMBUNG TINGGI.

Dan masalah yang paling merunsingkan pentadbiran PAP ... OVERPOPULATION. Kadar pertumbuhan penduduk yang semakin meningkat.



Seperti ada sesuatu yang tidak kena dengan kadar pertumbuhan penduduk di Singapura ...

Tahun 2012 sahaja memperlihatkan PERTAMBAHAN 612,757 orang di negara ULTRA KIASU ini atau peningkatan 12.9 % secara MENDADAK. Mustahil kaum wanita SINGAPORK melahirkan 1678 bayi setiap hari ? Atau 69 bayi dilahirkan setiap satu jam ?

Walhal secara purata pertambahan penduduk adalah sekitar 50,000 orang atau 1.06 peratus bagi tempoh 10 tahun ( Tahun 2000 hingga Tahun 2011 ).

Berapa ramai 'pendatang haram' DILAHIRKAN di negara ini ? Atau lebih spesifik lagi, berapa ramai 'pendatang haram kiasu' yang DIIMPOT oleh pentadbiran PAP di SINGAPORK ?

To cap it all, this is only bound to get worse as the government is bent on pushing population up to seven million by 2030. It was around 3.5 million about 20 years ago and it is now almost six million. A doubling of the population in less than 40 years (1990 to 2030) can only be dubbed inane, insane! - SGPOLITICS.NET



Ramai penganalisis MENGKRITIK tindakan Lee Kuan Yew membawa masuk 'pendatang haram kiasu' secara konsisten sejak lapan tahun yang lalu dan tahun 2012 menyaksikan penganalisis mula MENGHENTAM pentadbiran PAP yang disfatkan sebagai GILA mengimpot 'pendatang haram kiasu', walaupun alasan yang diberikan adalah pertambahan pekerja asing.

612,757 pekerja asing dalam tahun 2012 ? ... Penganalisis melaporkan kebanyakan 'pendatang haram kiasu' banyak DIIMPOT dari Taiwan dan China. Dan hampir 60% 'pendatang haram kiasu' diberikan TARAF MASTAUTIN melalui pintu belakang.

Overpopulation Index tells us that we are the NUMBER ONE OVER-POPULATED country in the world. The Index surveys the degree to which “a country can support itself from its own renewable resources.” - SGPOLITICS.NET

Jadi bagaimana SINGAPORK mahu menyelesaikan masalah OVERPOLULATION ini ?


Berapa ramai ORANG MELAYU yang dipaksa dan terpaksa BERHIJRAH secara terhormat dari SINGAPORK melalui "White Paper on Population" hasil polisi pentadbiran PAP ini.

Walhal 'pendatang haram kiasu' dan kaum KULIT PUTIH berhijrah ke SINGAPORK, dalam anggaran 30,000, setiap tahun ... diberikan TARAF MASTAUTIN. Orang Melayu SiNGAPORK ? ... dihalau secara terhormat.

Sejarah TIDAK PERNAH BERBOHONG ...

Selepas keluarnya SINGAPORK dari Malaysia, di Bedok dan Geylang ... Kawasan penempatan yang DIDOMINASI oleh ORANG MELAYU ini, secara beransur-ansur pentadbiran PAP menghalau ORANG MELAYU secara terhormat. Dasar Penempatan Baru yang diperkenalkan BANGSA KIASU ini hanya membenarkan satu per empat ORANg MELAYU tinggal di flat-flat yang dibangunkan.

Dan strategi yang boleh dianggap HAMPIR TERCAPAI adalah 'secret handshake between DAP and PAP'.

Kerana itulah DAP cukup yakin PAKATAN HARAM mampu menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu. Anwar Ibrahim dianggap sebagai PENYAMBUNG ZURIAT cita-cita bangsat ini.

Andaikan jika PAKATAN HARAM telah menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu ... Berapa ramai 'pendatang haram kiasu' SINGAPORK ini dibawa masuk ke negara ini.

Dengan permulaan ...

'Pendatang haram kiasu' diberikan TARAF MASTAUTIN di Malaysia sehinggalah diberikan TARAF WARGANEGARA atau TARAF KERAKYATAN sebagai hadiah besar DAP kepada PAP.

Apa yang bakal berlaku jika secara beransur-ansur 612,757 penduduk SINGAPORK ini diserapkan ke dalam negara, dan kesemuanya adalah ORANG CINA ? Bagaimana dengan PERTAMBAHAN UNDI KAUM INI ? Orang Melayu ?

Kuan Yew SENYUM, Guan Eng KETAWA ... MELAYU JUGAK...  GWM

8 comments:

Anonymous said...

Melayu di selamatkan oleh Tunku Ab Rahman lebih 50 tahun lalu,bukan oleh PM Najib yg berpesta sakan bersama artis terkenal Dato Mchle Yeoh.Kalau tidak kerana Tunku membenarkan Singapura berpisah dari Malaysia lebih 50 tahu lalu,mungkin piliharaya ke 13 baru-baru ini adalah titik penamat kuasa dan hak Melayu di negara ini.al Fatihah utk Tunku.Sementara itu Tun A.Razak juga adalah berjasa besar dalam membantu mengekalkan hak dan kuasa Melayu dengan projek Feldanya,yg ternyata merupakan pusat penyokong Umno dulu kini dan selamanya.al Fatihah juga utk Tun.

Anonymous said...

Klu la pakatan haram jadah ni berjaya menguasai malaysia sudah tentu DAP akan memberi taraf warganegara kpd kaum pendtg dr cina supaya kaum cina lebih ramai dr melayu....so org melayu kena sedar strategi DAP kenapa la org melayu PAS PKr bodoh sgt nak pikir semua ni terutama budak melayu setahun jagung yg baru nak belajar politik.........yg sokong anwar kaki liwat nk dijadikan pemimpin mmg bodoh la penyokong pakatan yg beragama islam.......DAP sial ni skrg dia tunjuk muka baik dah dpt kuasa nanti siap la org melayu kena pijak

Anonymous said...

Selamatkan Malaysia dari DAPig. Org melayu tolong buka mata luas luas sebelum nasi menjadi bubur..

Anonymous said...

Harus di ingat sebalik nya juga berkemungkinan yakni andai Tunku bersikap tak peduli amaran British dan terus tangkap LKY dulu org cina boleh jadi sudah kecut telor dah! Namun ini sudah suratan.

Maka, sebagaimana LKY hanya mengangkat Presiden Melayu Yusof Ishak pertama dan mungkin terakhir di Singapura, ia juga rancangan DAP untuk memberi Anwar sebagai pemanas PM kemudian dihumban nya, ini tidak mustahil sama sekali.

NEVER LET HISTORY REPEAT ITSELF IN MALAYSIA!

Najib MESTI sandarkan sejarah ini sebagai pengajaran dan bertindak tegas dari sekarang. Peduli apa org cakap asal hak asasi Melayu-Islam-Bumiputera terpelihara selama nya sehingga kiamat.

Najib terlalu lembut dah berdalih tu yang kuncu2 LKS, LGE, Karpal semua bagai tak menghormati perlembagaan negara yg termaktub.

Melayu yang sedang memerhati setiap hari di kipas kemarahan dari apa yg sedang berlaku menyirap suhu darah melayu. Harap jangan sampai melayu MENGAMOK dah.

Sementara waktu ni sokong penuh usaha GAP dan blogger Melayu-Islam yg sedang memperjuangkan memperkasakan ekonomi MELAYU-BUMIPUTERA melalui kempen BBC, BCL, ABC etc

Cina mungkin tidak akan bengkrap tapi semesti nya mereka akan TERKESAN dengan sangat ketara! Ciri-ciri keresahan sudah kelihatan terhadap peniaga Cina.

SEBAR-SEBAR kan.

Salam.

OM - Overseas Malay

PS. Ni cara kecil aku sumbangkan dari jauh bagi memertabatkan bangsa ku Islam-Melayu-Bumiputera!

Anonymous said...

Ye lah sangat Tunku selamatkan Melayu. Dengan memberi kerakyatan free sebanyak satu juta. Yang ditentang oleh ahli UMNO sendiri. Pandai lah sangat Tunku selamatkan orang Melayu. Yang dia pisahkan Singapo tu pun, rela dalam paksa selepas kena desak oleh ahli UMNO. Bukan kita tak tau kiblat Tunku.

Anonymous said...

sedangkan DAP bertanding kawasan majoriti cina, manakala MCA menang dikawasan majoriti melayu, nampak nya BN sendiri menambah wakil cina didalam parlimen.

kini melayu saling tuduh menuduh, tidak nampak mana yang betul nya sebab semua bagai ada kesalahan sendiri. tidak tahu samada fitnah atau tidak, diharap rakyat semua tidak hanya berfikiran taksub dan mengikut telunjuk pemimpin masing2 tanpa usul periksa,

Anonymous said...

Cuba letak diri mereka dlm diri kita. Letak cara dan fikiran mereka dlm diri kita. Cakap dan buat sebagaimana mereka cakap dan buat. Bertindak sebagaimana mereka bertindak. Jawabnya sebagaimana kita ni takut2, teragak-agak dgn mereka begitulah juga mereka akan rasa jika kita buat "the other way round" atau "reverse action" ni.

Seingat saya pada zaman era Tun Mahathir tak de org yg berani angkat muka. Elok juga mana yg baik dlm waktu Tun kita cedok dan ikut. Kerajaan tidak boleh mengambil pendekatan "mengambil hati dan menjaga hati" kerana nampak gaya cara ni bukan dihargai tapi diambil sepenuh kesempatan oleh pihak tertentu.

Jangan harap pendekatan begitu akan membuat mereka rasa berterima kasih dan lembut hati. Tidak sama sekali tidak. Rasa terima kasih ni tak wujud dlm diri mereka. Malah, mereka lebih tamak, lebih pentingkan diri, lebih haloba dan lupa daratan. Lama2 jadi kaduk naik junjung.

Kita jadi macam ni sebab terlampau sibuk nak ambil hati, nak jaga hati. Sedangkan org lain hanya memikirkan diri mereka je. Ada ke mereka fikir hal kita, nak ambil hati, jaga hati kita? Jawabnya tak de. Tapi kita heboh prihatin nak jaga kebajikan mereka. Kita perlu kaji cara kita. Salahnya pada kita juga.

Cuba letak diri mereka dlm diri kita. Buat tindakan macam mana mereka bertindak, kemudian tengok apa hasil kesudahannya.

Anonymous said...

Almarhum Tunku bukan menyelamatkan Melayu (Singapura) tapi telah menyingkirkan mereka dari alam Malaysia. Jika P.Pinang diselamatkan dengan terciptanya Seberang Prai tidak mustahil Singapura juga boleh diselamatkan dengan 'mencipta' Seberang Johor Selatan sebagai menambah kawasan Parlimen Melayu di Singapura. Kehebatan LKY berpolitik tidaklah mengkagumkan tetapi kelemahan berpolitik lawannya (Tunku) yang telah menjadi batu loncatan baginya nampak hebat.

Kalau Tunku telah lepaskan Singapura kepada PAP (Singapura merdeka dari tindakan Tunku)manakala Pak Lah pula lepaskan Pulau Batu Putih dan yang terbaru Najib lepaskan dari Utara (Woodlands)hingga ke selatan (Tg. Pagar). Itu Tanah Melayu di tengah-tengah bumi Singapura dan ini juga bererti secara geografi bumi Singapura hanya di sebelah Timur dan Barat sahaja.

Soalannya, apakah parti-parti pembangkang terlibat dalam urusan itu?

Siapakah yang tertipu dan siapakah yang menipu Orang Melayu?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive